V90 met 945 neus en bumpers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2009 16:32 #1232108
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet vierkant
het is mijn ook niet <a href="/node/24063" target="_blank">vierkant</a> genoeg. Raar dat de achterkant dat wel gebleven is en de voorkant zo anders is. De S90 klopt meer in dat opzicht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2009 20:06 #1232139
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lastiger
Hallo Martijn
groetjes
Mathy
De voorkant is ook iets gemakkelijker aan te passen dan de achterkant. Bij de sedan zou dat nog te doen zijn, maar bij de estate is dat toch echt wat lastiger. Ook als je autofabrikant bent.mbroeren schreef : het is mijn ook niet <a href="/node/24063" target="_blank">vierkant</a> genoeg. Raar dat de achterkant dat wel gebleven is en de voorkant zo anders is. De S90 klopt meer in dat opzicht.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 13:15 #1232184
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benodigdheden
BUmper, bumperschokbrekers, koplampen, waarschijnlijk de delen waar de koplampen in gemonteerd zitten, zijschermen en de binnenkanten daarvan, motorkap, grille, sierlijstjes.
Achterkant hoef je alleen de bumper en de schokbrekers te vervangen. Ja, en eventueel de afdekplaat aan de onderkant. Blijf je alleen zitten met sideskirts die er eigenlijk niet op horen en ook die sierstrips.
Achterkant hoef je alleen de bumper en de schokbrekers te vervangen. Ja, en eventueel de afdekplaat aan de onderkant. Blijf je alleen zitten met sideskirts die er eigenlijk niet op horen en ook die sierstrips.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2009 19:39 #1232203
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Anders?
Grappig eigenlijk, mijn 940 heeft al wel de meeste opties die je op je V90 noemt.
De verwarmde spiegels (dat ze electrisch zijn doet mij niet zoveel)
De grootte van het open dak.
Het glazen dak.
Climate control
De cilinderkop (gaat als het goed is ruim 500.000 km mee op gas dat doen de vier cilinders niet)
Inmiddels bijna 450dkm meeste op gas G3. De kop is nog steeds puik in orde. Houderschapsbelasting slechts 75 euro per maand.
En ik maar denken aan een V90, maar die vierpitter loopt toch wel heel erg lekker en erg betrouwbaar.
Dus misschien toch maar de 940 houden???
Gr. Piet
De verwarmde spiegels (dat ze electrisch zijn doet mij niet zoveel)
De grootte van het open dak.
Het glazen dak.
Climate control
De cilinderkop (gaat als het goed is ruim 500.000 km mee op gas dat doen de vier cilinders niet)
Inmiddels bijna 450dkm meeste op gas G3. De kop is nog steeds puik in orde. Houderschapsbelasting slechts 75 euro per maand.
En ik maar denken aan een V90, maar die vierpitter loopt toch wel heel erg lekker en erg betrouwbaar.
Dus misschien toch maar de 940 houden???
Gr. Piet
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2009 20:51 #1232529
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic En aanvullend daarop
Je vergeet het volgende lijstje nog te noemen:
- binnenschermen
- accubakken
- radiatorbalk en het plaatwerk erboven
- schutbord
De gehele neus is totaal anders, absoluut niets past al lijkt het allemaal heel erg op elkaar. Wat je wel kunt overwegen, is de neus van een eerdere 960 gebruiken, of van een 760. De 940-neus past op geen enkele normale manier: de V90-ombouwen die je ziet zijn dan ook meestal niet compleet (heb er ooit maar eentje volledig gezien, en vermoed dat die omgekat is).
Niet voor niets heb ik mijn volledig kale 960-II sloperkoets nog kunnen slijten aan iemand, die aan schadeherstel doet: een donor voor inwendig plaatwerk van een V90 is vrijwel niet te vinden!
- binnenschermen
- accubakken
- radiatorbalk en het plaatwerk erboven
- schutbord
De gehele neus is totaal anders, absoluut niets past al lijkt het allemaal heel erg op elkaar. Wat je wel kunt overwegen, is de neus van een eerdere 960 gebruiken, of van een 760. De 940-neus past op geen enkele normale manier: de V90-ombouwen die je ziet zijn dan ook meestal niet compleet (heb er ooit maar eentje volledig gezien, en vermoed dat die omgekat is).
Niet voor niets heb ik mijn volledig kale 960-II sloperkoets nog kunnen slijten aan iemand, die aan schadeherstel doet: een donor voor inwendig plaatwerk van een V90 is vrijwel niet te vinden!
Moderators: Jerry Stam