Zoektocht naar een 945 beëindigd!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Jammer, een gemiste kans voor de heer Kullberg, inderdaad meer "KUL".
groet,
John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groetnis Bert NieuwenhuisLidnummer 911Postma schreef : Kullberg heeft ondertussen zn 945 aan een ander verkocht voor sek 55k,... (ipv de gevraagde sek 48k).

V90 1998 3,0 ltr 150kW
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, heb geen haast kunnen ons eerst wel even redden . De leaseauto gaat per januari privé eruit. Wat betekend dat we voor alle privé ritjes de 245 hebben. Maar aangezien dat een “hobby” auto is wil ik er niet al te veel km mee rijden. Hierbij komt dat ik het niet zie zitten om met de 245 + sleuthut (1300kg) erachter de bergen in te gaan. M.a.w. zoals het nu allemaal eruit ziet heb ik tot de zomer om iets te vinden,… Tijd genoeg dus.Bert N schreef : maar er is meer te koop! Gewoon geduld hebben en dat heb jij volgens mij wel.
@John
Het is idd een beetje vreemd verhaal allemaal. Maar wel een geloofwaardig verhaal. Auto is eerder in NL geweest en de BPM was dus al betaald. Mede daarom was het een interessante wagen. Een check van het chassisnummer bij de RDW bevestigde het hele verhaal. Maar voordat ik een definitief besluit kon nemen was de auto van Blocket verdwenen, verkocht boven de vraagprijs,… Dus al met al geen slechte ervaring gehad met de heer Kullberg. Prima contact gehad over de mail alleen was ik klaarblijkelijk net te laat,… Komt wel weer eens wat voorbij,…
op 8 nov. een bod gedaan en vervolgens is er zogenaamd ineens interesse, en is de adv. ongeveer 10 x veranderd, waarbij ik dus afgehaakt ben.
(is niet mijn favoriette handels methode)
voor het zelfde geld,als je 4595 bied en je gaat kijken dan zal de prijs ineens 5500 euro zijn.
Volvo 940 est. airco vol leer 252.000 km 1998 subliem.
prijs verhoogt 4595
Volvo 940 estate airco/leer 252.000 km 1998 nieuwstaat
prijs verhoogt 4500
Volvo 940 lpt turbo 1998 252 dkm leer/airco Nieuwstaat
VOLVO 945 2.3 LOW PRESURE TURBO ESTATE NORDIC 1998 prijs verhoogt 4111

dus als iemend interesse heeft
misschien verhoogd hij niet weer de prijs maar je weet het niet (hij waarschijnlijk ook nog niet)
bekend op dit forum als Robertvolvo
En buitengewoon vreemd , dat hij hem hier niet (durft ???) aan te bieden

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Denk dat dat iets genuanceerder ligt dan het nu overkomt als je jouw bericht leest. Robert heeft zich ruim een jaar geleden aangemeld op de site en een gebruiker profiel aangemaakt. Verder nergens op het forum actief geweest, geen discussie gestart of reacties/advertenties geplaatst oid. Gewoon iemand die zich eens heeft aangemeld maar nooit actief is geworden op de site. In dat licht is het natuurlijk niet zo vreemd dat hij m hier niet aanbiedt.asatter schreef : bekend op dit forum als <a href="/user/6396">Robertvolvo</a> En buitengewoon vreemd , dat hij hem hier niet (durft ???) aan te bieden.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Een man een man een woord een woord.
Nooit nerveus worden van dat soort gelul. Er zijn meer mooie Volvo's op deze planeet. En als het met een hoop gekonkel moet dan stopt meneer de verkoper zijn auto fijn daar waar de zon niet schijnt.
Mazzel.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Hallo Jan,

Ook ik heb in principe geen slechte ervaringen gehad met Kullberg, echter, hij heeft mij wel lang aan het lijntje gehouden.
En, als eerder opgemerkt: je vraagt een prijs, de "vraagprijs" dus, en die heet niet voor niets zo, en over die prijs kan onderhandeld worden. Als dan gelijk aan het begin van het onderhandelingstraject de "vraagprijs" wordt verhoogd met zo'n 15%, en er kennelijk plotsklaps twee of meerdere andere gegadigden zich aandienen, die dan ook de nieuwe "vraagprijs" willen betalen, dan is het in elk geval voor mij duidelijk: dezelfde categorie als "oud vrouwtje geweest", eigenaar "Dr., geb. 1804", "alleen gebruikt voor op zondag naar de kerk, en dan alleen nog maar bij windstil weer met temperaturen minimaal 25 graden" etcetera, vul zelf maar aan.
Tevens bleek uit verdere correspondentie dat de heer KB in eenen erg meegaand werd, tweede argwaan opwekkende reden voor mij, want: "als de vos de passie preekt, boer, let op je kippen".
In dit soort gevallen: ik haak af, te allen tijde.
groet,

John

en hij weet van het bestaan van de site.
maar daar ging het niet om.
het gaat erom dat hij de prijs steeds verder verhoogd en telkens veranderd
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat nog steeds om een 945? Als de motor goed is onderhouden dan is de auto met 250.000 km net een beetje ingereden. Er worden LPG installaties in dit type gebouwd met nog veel hogere km standen.Postma schreef : Het was de bedoeling om een auto te zoeken met wat minder km maar heb nu 1 op het oog met 2,5 ton op de teller. Het idee was om er LPG in te zetten. Is dit verstandig bij zo'n km stand?
Het antwoord op je vraag of het verstandig is ligt aan de uitkomst van de rekensom (investering installatie, aantal te rijden km's per jaar, prijsverschil benzine/lpg, verschil in wegenbelasting, kleine meerkosten aan onderhoud) die je gaat maken.