Zoektocht naar een 945 beëindigd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel verstandig!Postma schreef : Zit dus wel specifiek aan een Automatik te denken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Turbo uitvoering, handgeschakelde 5 versnellingsbak, ABS, lichtmetalen velgen type Pholus, centrale vergrendeling met afstandsbediening, electrische stoelverwarming, hoogteverstelling bestuurdersstoel, hoofdsteunen rondom, electrische raambediening rondom, getint glas, vol-lederen grijze bekleding, lederen stuurwiel, middenarmsteun voor, woodline interieur, bagage(honden?)rek, verwarmde achterruit, achterruitenwisser met sproeier, ECC airco, inklapbare, electrisch bedienbare, verwarmde en in carrosseriekleur gespoten buitenspiegels, cruise control, pearl lak, buitentemperatuurmeter, dashbordklokje, koplampwissers en sproeiers, mistlampen, drempelbeschermers, roofrails, afsluitbare opbergruimte in de vloer van bagageruimte, bagagerolhoes, asymmetrisch opklapbare achterbank, stuurbekrachtiging, twee airbags voor, originele CR 906 radio/cass, antenne in li-achter zijruit, leeslampjes voor en verder misschien nog items die ik vergeten ben. Alles in perfect werkende staat overigens, maar dit terzijde.
Groet,
Theo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Naam bedenken voor de link en dit selecteren. Dan op de ketting aanklikken en plakken in url.

Zelfde kleur dan mij V90 en van binnen lijkt het wel op elkaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Hier de link naar de advertentie:
Edit: link verwijdert : Das gesuchte Inserat wurde nicht gefunden.
(En hoe kan ik hier een <u>link</u> maken naar een www adres?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn er grote verschillen in de automatische bak (van een V90 en een hpt?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" cgi.ebay.de/Volvo-940-2-3-Kombi-EZ-98-mi...?hash=item4a9c98c39a " title="Deze"> cgi.ebay.de/Volvo-940-2-3-Kombi-EZ-98-mi...?hash=item4a9c98c39a
Is het toegepaste lpg systeem ook hier bekend? Ken het niet.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Over die auto. Als je daar echt verder mee wilt stuur me dan even een PB-tje. Kan ik je het een en ander over vertellen!!
Groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn 940 estate royal class "RED DEVIL" is zeker een HPT met zijn B200FT.Henk van Winkel schreef : de jaren '93-'95 kenden geen hpt's
en deze is juiste en alleen geleverd in MY 93.
maar alleen de B200's zover ik uit in mijn ducu. kan vinden.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik het kenteken nakijk heeft deze wagen 945 SE 99kw. Ik was altijd in de veronderstelling dat een hpt (121kw) als enige een turbodruk meter heeft. Deze gedachte van mij klopt dus blijkbaar niet, of is hier wat anders aan de hand?