drie kwart miljoen kilometers -nu met fotos'
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je de NAM verteld dat BG al 750.000 km achter de rug heeft, vormen ze dat modderspoor misschien spontaan weer om tot toegangsweg. Zo'n 75.000 liter zal ie toch wel op hebben, lijkt me.JP Elverding schreef : de NAM heeft de toegangsweg omgevormd tot modderspoor .... Maar linksom pf rechtsom, de afgelopen bijna 400.000 kilometer die BG en ik samen hebben afgelegd zijn "volvo4life"!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
binnenkort maar eens een meeting houden met 750+ K 740ers?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil wel een keer zoiets doen maar dan moet BG eerst even worden opgeruimd, schoongespoten en technisch worden verwend...
Groet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb destijds mijn D24TD laten reviseren bij ruim 500.000km. Hij startte nog wel bij vrieskou en bleef stationair mooi lopen dat wel maar begon wel veel olie te gebruiken en ook het carter rook naar diesel op gegeven moment. Ik heb evenwel nog nooit, maar dan ook nooit 1 probleem met de diesel gehad met al die kilometers zoals inhouden, wil niet starten, onregelmatig stationair enz. Dat moet ik toegeven met de diesels, ze blijven lopen zonder 1 probleem maar als de diesels aan de beurt zijn is het ook meteen kassa.
Mooi hoor zo'n km stand. De hoogste km stand die ik heb (mee)gemaakt met een redbloc was ongeveer 450.000, een B21A uit een 244 op LPG. De motor liep nog steeds prima. Ik heb de wagen verkocht omdat hij in de weg stond. Dat doe ik nooit meer.
Neus eens rond op het 850 forum, daar vind je Volvo motoren met meer dan 850.000km, ook turbo modellen op LPG.
Bewijst wel: mooie techniek, die km standen kom je niet vaak tegen onder goedkope en andere merken, de redblocs zijn oerdegelijk.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-