Vraag aan de leden over klassieker magazines!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
er is ook de Klassiek & Techniek te koop. Een heel leuk blad met veel technische artikelen en restauratietips en verslagen. Onze Jan Huijsmans is er sinds kort ook actief als verslaggever/correspondent over het wel wee van zijn wagenpark.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wist dat er zoiets was, ja. Maar kon het niet vinden op internet. Inmiddels rechtgezet in mijn post hierboven.jsnijder schreef : er is ook de Klassiek & Techniek te koop.
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarvoor lees ik Klassiek&Techniek, voor en door hobby-isten (met natuurlijk een comercieel sausje om betsaansrecht te hebben).

- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Mijn buitenlandse favoriet: <a href=" www.classicmotor.se/ "> www.classicmotor.se/
Is trouwens ook wel iets voor de lezers van een ander draadje, over de zweedse taal.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan zou een Nederlandse variant van het Duitse 'Youngtimers' een goede voor je zijn: artikelen over bijv. de Mercedes W124, Volvo 940 en Mitsubishi Galant.Janneman schreef : Ik ben juist liefhebber van de meer alledaagse auto's van toen en hun verhaal.
Vind ik ook een hele interessante hoek van de autoliefhebberij. Zeker met de hoeveelheid youngtimers op onze wegen.
Joost
- Siang
- Nieuw lid
-
Verder koop/lees ik met enige regelmaat Oldtimer Markt/Praxis (D) , Practical Classics, Thoroughbred and Classic Cars, Octane , en de reeds genoemde Classics & Sportcars (GB) , Auto Retro, Gazoline , Retro Course (F).
Plus soms ook andere blaadjes, als daar voor mij interessante artikelen in staan.
Elk van deze blaadjes heeft z'n interessante en minder relevante artikelen, de bladen die mij op dit moment de meeste info geven zijn Practical Classics, Classics Monthly en Oldtimer Praxis. Ik denk niet dat het zal lukken om een blad te bedenken dat iedereen in dezelfde mate zal boeien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ikzelf spendeer veel tijd met engelse magazines, soms wat duits of nederlands. Waar ik het meest van geniet zijn
- barnfinds en het verslag van find tot voiture
- auto's die te koop staan en worden "getest"
- allerlei vergelijkingstests
- advertenties en veilingverslagen
- en zo nog het nodige waar ik mijn 10 linkervingers bij aflik, in volle jalouzie op het eigendom en het kunnen.
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-