"Demontage" 960 het gaat door!!- Wanneer gaat hij uit elkaar? Graag reactie
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik weet niet zeker of er dashboard speakers in zitten. Volgens mij is dat op een 960 wel redelijk standaard. Maar als je dashboardspeakers zoekt, die heb ik nog wel liggen voor een 960.
Stuur maar een pb-tje als je interesse hebt.
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sinds kort in het bezit van een volvo 960 2.5 aut sedan, echter is aan voorzijde onder de motor de schutbord (juiste benaming?)weg.
Met andere woorden als ik aan de voorzijde onder de bumper kijk zie ik de oliefilter en het onderblok, normaal zit hier een zwarte kunstof beschermkap voor.
Wel zie ik nog links en rechts stukken zitten maar in het midden hoort duidelijk nog een stuk.
neem aan dat deze ook bij de 960 met bouwjaar 1996 past.
M.Vr.Gr Paul.
Ps kun je mij laten weten per Pb'tje hoeveel het gaat kosten en waar op te halen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb interesse in het bedieningspaneel van de ECC <strike>en eventueel de velgen als deze in nog redelijke tot goede staat zijn.</strike> <strike>Verder in de achterlichtunits als het witte knippers zijn</strike>. <strike>En als laatste de sidemarkers als deze wit zijn</strike>.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar dan heb ik idd ook een adres nodig.strij003 schreef : Kun je wel even een route beschrijving of adres gegevens voor stom-stom.
groet,
Mischa

- V700 register
- Nieuw lid
-
Het adres stuur ik jullie als ik van iedereen reactie heb gehad per pb, om de adresgegevens van Bouke een beetje te beschermen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt voor de gezellige dag. Weer heel wat opgestoken van een 960. Wat gaan er een hoop onderdelen in (uit) in zo'n auto. Leuk om te ontdekken waarom de derde zuiger geen compressie had. Qua interieur nog vele bruikbare delen over gehouden. Al twijfel ik nog steeds of ik de tellers mee had moeten nemen. Als blijkt dat ik toch geen VDO heb kom ik nog even bij je terug.
Groet,