Presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 28 maart 2009 - Brugplanning toegevoegd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil graag een wijziging /aanvulling op het inschrijfformulier.In Emmeloord heb ik n.l. niet mij hele klussenlijst afgewerkt.
Graag zou ik 2 uur brugtijd hebben om mijn voorremmen te inspecteren en mogelijk nieuwe remblokken te monteren.Tevens nog mijn carterventilatie schoonmaken .
Gaat dit lukken ? Ik stuur ook een kopie hiervan naar de secretaris.

Groeten
Peter

- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil je me een plezier doen en die in word2003 of lager formaat sturen, of vanuit wordt verzenden als attachment kiezen?Thanks.peter 54 schreef : Ik stuur ook een kopie hiervan naar de secretaris.
- V700 register
- Nieuw lid
-

word2003 of lager formaat sturen, of vanuit wordt verzenden als attachment kiezen?
Helaas heb ik geen kaas gegeten van de opmerkingen die je maakt zie hierboven.Ben dus enigzins digibeet en wil ik ook niet te veel aan doen.

groeten

peter

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bedoeling, is dat je het Word formulier van de site download en opslaat op je computer, dat moet lukken, toch?Vervolgens vul je het formulier in en sla je de wijzigingen op, met ctrl+S toets combinatie, of gewoon via de gebruikelijke opslaan/save methode uit het menu bovenin.peter 54 schreef : Hallo Bas ,is al verzonden ,heb gewoon een email gestuurd,is toch geen probleem doe ik dagelijks en gaat altijd goed.word2003 of lager formaat sturen, of vanuit wordt verzenden als attachment kiezen?
Helaas heb ik geen kaas gegeten van de opmerkingen die je maakt zie hierboven.Ben dus enigzins digibeet en wil ik ook niet te veel aan doen.
Vervolgens type je een mail naar de secretaris en voeg je een bijlage toe, namelijk het opgeslagen WORD document.
De reden dat ik hierom vraag, is dat ik inmiddels jouw formulier al binnenhad, maar deze bestaat uit 148 regels opmaakloze karakters, die ik allemaal moet overtypen in het formulier. Ik kan aan de woordenbrij namelijk niet eens zien of je een brug nodig hebt, hoe lang en of je technische ondersteuning nodig hebt. Je mag het formulier ook direct naar mij sturen, trouwens, mailadres heb je nog als het goed is.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je bedoelt "Word" neem ik aan?Baseman schreef : ... of vanuit wordt verzenden als attachment kiezen?
Op een Mac gaat het overigens nog gemakkelijker. Ik exporteer hem gewoon naar PDF en verstuur die dan. Is een standaardfunctie van het Mac besturingssysteem.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb je een helder mailtje gestuurd nu.

Groeten

peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
een gezellig dagje naar Gemert kom dan dat ik de 'brick'
voor onbepaalde tijd naar de leverancier terugbreng.
Tot 28 maart !
- V700 register
- Nieuw lid
-
@All: Ik zal proberen vanavond de administratie op orde te brengen, want mijn mailbox bigint zich reeds te vulllen met aanmeldingen...Henk van Winkel schreef : Tot 28 maart !