Presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 28 maart 2009 - Brugplanning toegevoegd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- De inschrijftermijn is verstreken - Aanmeldingen tot nu toe:
01 - Baseman - brugtijd 90 minuten02 - Miquelangelo1969 - formulier ontvangen - brugtijd 120 minuten03 - Jeroen Haring - formulier ontvangen - brugtijd 120 minuten04 - Mathy - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten05 - robertm - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten06 - Peter 54 - formulier ontvangen - brugtijd 120 minuten07 - dree - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten.08 - Hein Wolda - formulier ontvangen - brugtijd 90 minuten09 - Verik - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten10 - Henk van Winkel - formulier ontvangen - geen brugtijd nodig11 - Strij003 - formulier ontvangen - geen brugtijd nodig12 - Jeen V90 - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten13 - Jeroen Broeders - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten14 - rudiger - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten15 - nardus - formulier ontvangen - geen brugtijd nodig16 - 960 Estate 1996 - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten17 - RobertG - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten18 - Ad van Houdt - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten19 - ldoensen - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten20 - Boris - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten21 - LHOsinga - formulier ontvangen - geen brugtijd nodigHieronder aangeven wat de plannen zijn(eventueel inschatting brugtijd bespreken) en eventueel onderling afspraken maken is ook prima, hele discussies graag apart.Qua plannen is het tevens makkelijk voor mij, als je nu al weet dat je vanaf 1400 uur aanwezig bent, je dat even vermeld, dan hoef ik de brug niet om 10 uur voor je vrij te houden....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De link naar het inschrijfformulier werkt (bij mij) niet.
Goed idee trouwens! Scheelt weer een discussie.
Groet,
Erik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het formulier werkte bij niemand, er zat een foutje in de link erheen, dank voor de oplettendheid.VErik schreef : De link naar het inschrijfformulier werkt (bij mij) niet.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ja, dat was voor het berichtje van VErik.....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Maar we gaan eerst naar emmeloord en dan op wintersport. Zal misschien wel niet zoveel te doen zijn.
Hebben het uiteraard wel in de overweging staan al is het maar voor de gezelligheid. Zijn ook wel wat kleine dingen te doen natuurlijk.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
En voor je het weet, loopt je mailbox over en weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen om alles in orde te krijgen ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sinds alles netjes in een aparte map verdwijnd, de mails op volgorde geplaatst, direct ingevoerd in het schema, excel doet de rest.MSuidgeest schreef : En voor je het weet, loopt je mailbox over en weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen om alles in orde te krijgen ...
Je krijgt me niet zomaar gek......
- V700 register
- Nieuw lid
-