Presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 28 maart 2009 - Brugplanning toegevoegd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 19:44 #1072274 door V700 register
Op 28 maart opent Carlo Schmidt de deuren weer voor de sleuteldag van de Volvo 700 Vereniging. Het item staat <a href="/node/23783" target="_blank">in de agenda</a> en aldaar kun je aangeven of je voornemens bent te verschijnen. Ben je voornemens te gaan sleutelen en/of kom je op de koffie, zend dan uiterlijk 14 dagen van tevoren het formulier naar de secretaris, zoals onderaan het formulier staat aangegeven.Pas als het formulier via de secretaris bij mij terecht komt, is de aanmelding definitief. Gezien de populariteit de afgelopen jaren, is bijtijds aanmelden geen overbodige optie.
- De inschrijftermijn is verstreken - Aanmeldingen tot nu toe:
01 - Baseman - brugtijd 90 minuten02 - Miquelangelo1969 - formulier ontvangen - brugtijd 120 minuten03 - Jeroen Haring - formulier ontvangen - brugtijd 120 minuten04 - Mathy - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten05 - robertm - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten06 - Peter 54 - formulier ontvangen - brugtijd 120 minuten07 - dree - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten.08 - Hein Wolda - formulier ontvangen - brugtijd 90 minuten09 - Verik - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten10 - Henk van Winkel - formulier ontvangen - geen brugtijd nodig11 - Strij003 - formulier ontvangen - geen brugtijd nodig12 - Jeen V90 - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten13 - Jeroen Broeders - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten14 - rudiger - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten15 - nardus - formulier ontvangen - geen brugtijd nodig16 - 960 Estate 1996 - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten17 - RobertG - formulier ontvangen - brugtijd 30 minuten18 - Ad van Houdt - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten19 - ldoensen - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten20 - Boris - formulier ontvangen - brugtijd 60 minuten21 - LHOsinga - formulier ontvangen - geen brugtijd nodigHieronder aangeven wat de plannen zijn(eventueel inschatting brugtijd bespreken) en eventueel onderling afspraken maken is ook prima, hele discussies graag apart.Qua plannen is het tevens makkelijk voor mij, als je nu al weet dat je vanaf 1400 uur aanwezig bent, je dat even vermeld, dan hoef ik de brug niet om 10 uur voor je vrij te houden....;-) Nog een laatste opmerking:Sleuteldagen zijn primair bedoeld voor leden, je zult dus lid moeten zijn van de vereniging ten tijde van aanmelden, of lid worden op de sleuteldag. Dat laatste biedt je dan de mogelijkheid ook te sleutelen op deze dag.Als je alleen even wil zien hoe het er op zo'n sleuteldag aan toegaat, kan dat ook, altijd gezellig, en hiervoor is lidmaatschap niet nodig. Uw regiocoordinator Brabant &amp; Limburg. Totaal beschikbare brugtijd: 1080 minutenReeds ingedeelde brugtijd: 1020 minutenNog beschikbare brugtijd: 60 minuten Brugplanning: Bovenstaand de planning voor de 28ste.Graag even aangeven of dit haalbaar is of niet. Net als vorige keren heb ik geprobeerd rekening te houden met afstanden en eventueel de tijd om af te koelen (wat bij oliewissel prettig kan zijn.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2009 23:17 #1226635 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Yess
ik zal er zijn. Maar vul pas een formulier als ik weet wat ik ga doen  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 14:25 #1226703 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Link Inschrijfformulier
Bas,
De link naar het inschrijfformulier werkt (bij mij) niet.
Goed idee trouwens! Scheelt weer een discussie.

Groet,
Erik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 15:33 #1226710 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij niemand niet.

VErik schreef : De link naar het inschrijfformulier werkt (bij mij) niet.

Het formulier werkte bij niemand, er zat een foutje in de link erheen, dank voor de oplettendheid.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2009 15:34 #1226711 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Typisch!
Bij mij werkte het wel! Typisch!
Ja, dat was voor het berichtje van VErik.....
&#160;
GG,
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 13:14 #1227167 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Crisis?
Weinig amino tot nu toe.......?

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 13:33 #1227169 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Eerst Emmeloord
Wat mij betreft zijn we er weer bij bas,
Maar we gaan eerst naar emmeloord en dan op wintersport. Zal misschien wel niet zoveel te doen zijn.
Hebben het uiteraard wel in de overweging staan al is het maar voor de gezelligheid. Zijn ook wel wat kleine dingen te doen natuurlijk.
Groet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 17:13 #1227219 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ach, crisis
Bij mij duurt het doorgaans ook een tijd voordat er een reactie komt.
En voor je het weet, loopt je mailbox over en weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen om alles in orde te krijgen ...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 17:16 #1227220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen last van.

MSuidgeest schreef : En voor je het weet, loopt je mailbox over en weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen om alles in orde te krijgen ...

Sinds alles netjes in een aparte map verdwijnd, de mails op volgorde geplaatst, direct ingevoerd in het schema, excel doet de rest.
Je krijgt me niet zomaar gek......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2009 18:26 #1227227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nee, niet gek
Maar ik bespeur wel enige ongerustheid.

[einde topic-vervuil-modus]

Moderators: Jerry Stam