Tweede Ronde advies

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 22:06 #1224465 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Naast de Seat Inca
Hallo Volvisti
Audi? Zijn dat niet die auto's die zo vaak bij Opsporing Verzocht opduiken?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 22:10 #1224466 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom
He Mathy,
waarom denk je dat ik de Audi heb omgeruild voor een Volvo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 22:14 #1224467 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voor...
in de nauwe straatjes rij ik toch liever een volvo uit de 200, 700 of 900 serie, zeker met zo'n heerlijke kleine draaicirkel, daar kan een Audi niet aan tippen, menig ander auto ook niet trouwens.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 22:15 #1224468 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Karakterisering
Ik denk dat de karakterisering die iemand eerder in dit draadje misschien wel goed is: Audi wat sportiever, de V90 wat meer gericht op comfort. De 7/9 serie hebben korte draaicircels (minder dan 10m !) maar ik vind mijn 940 soms ook wat groot/log aanvoelen in korte bochten (parkeergarages) of nauwe straatjes. Hoe dat komt weet ik niet. Misschien omdat je voorkant/achterkant minder goed kunt zien ? Omdat de voor en achterkant vrij ver uitsteken tov de wielen ? Toch wat breder dan de gemiddelde middenklasse ? Of gewoon de vierkante vormen.... Probeer de audi daar ook eens op te beoordelen als je een proefrit gaat maken.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 23:42 #1224478 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Objectief.
Objectief gesproken is de de Audi A6 de auto met betere rij-eigenschappen. Een goede vriend van mij heeft jaren een A6 gereden en ik heb daar diverse malen zelf in gereden. Prima rij-auto dus. Maar de stoelen van een A6 kunnen nog niet in de schaduw staan bij die van de Volvo. En verder is het zoals je zelf zegt een kwestie van smaak en emotie. Ik vind Volvo een mooi merk, veilig, ingetogen, de beste standaardstoelen ter wereld ( en ik heb ook in heel wat duurdere merken gezeten en gereden) en een Volvo komt nooit protserig over. Een de V90 is natuurlijk een hele sjieke statige verschijning.
Ga met beide auto's rijden en volg daarna je gevoel en je hart. Dan neem je de enige juiste beslissing.

Succes, Jan .

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2009 01:22 #1224483 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Redenen

960 estate 1996 schreef : Ik heb mijn Audi A6 weg gedaan en ben Volvo gaan rijden. Audi rijdt ook perfect hoor maar mijn voorkeur gaat toch meer naar Volvo uit.

Kan je jouw keuze ook verklaren of beredeneren, Frits? Ik ben wel nieuwsgierig naar het waarom.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC