Advies nodig Volvo V70 of 940?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 19:07 #1224199 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nette auto

Bert N schreef : Gokje, misschien is het deze wel.
<a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=by3hhjwvm4ek "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=by3hhjwvm4ek

Mooie auto en ziet er goed uit.

Ik heb deze auto bekeken voor een clublid. Is destijds nieuw geleverd door garage. Hele nette auto van 2e eigenaar. Er is een voorziening gemaakt zodat de bestuurdersstoel verder naar achteren kan, was een lange eigenaar blijkbaar.
Dit is wat ik er nog van weet: niet gerookt; strakke auto links achter bij gespoten krasjes boven rechter achterlicht geen schuifdak 1 airbag elec antenne werkt  niet radio-cd speler leer is zacht en netjes bestuurdersstoel kan extra ver naar achteren expansievat schoon hondenrek gereedschapssetje aanwezig auriga velgen, ook reservewiel boekje niet afgetekend, onderhoud in pc van 2e eigenaar uitlaat lijkt lek accu misschien wat zwak gasveren achterklep zwak distributie vervangen bij 127000 banden redelijk
Garage was toen bereid te zakken tot €8000,00
Succes,
Rob K.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 19:36 #1224202 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Rob,
Ontzettend bedankt voor de uitvoerige beschrijving! Echt tegek. Ik merkte dat ook van de stoel. vindt ik eigenlijk heel fijn want ik ben nogal aan de lange kant. Palsgraaf vertelde ook dat rechtsvoor is bijgespoten,...op zich wel goed gedaan...(op een paar stofjes onder de verf na. :) ) Ik heb de krasjes niet gezien....de auto leunde wel wat naar rechts...banden druk was niet goed. En ja ik merkte de slappe achterklep ook. Zou je hem zelf kopen? Voor hoeveel?
Nogmaals, heel erg hartelijk bedankt!

Tim

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 20:29 #1224208 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tsja,
Als de wagen naar rechts hangt, lijkt het er eerder op dat er een niveaumat (schokbreker met niveauregeling) niet meer helemaal goed is, nog een puntje van aandacht dus! Antwoord op je vraag is ook moeilijk omdat ik er niet in gereden heb omdat ik, zoals gezegd, een blik heb geworpen tbv een mede clublid, ook kan ik een automaat niet goed beoordelen omdat ik zelf een handbak heb. Dat wat ik heb opgeschreven is slechts een eerste indruk.
Maar stel de auto is verder 100% en hij rijdt en stuurt naar je zin, dan is €8000 wel een hoop geld, maar je koopt dan wel een mooie strakke auto, in een fraaie uitvoering, die nog heel lang meekan met een lage km-stand en een goede cv. 
Rob K.

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 20:35 #1224210 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Gewoon proberen wat mogelijk is…
Hoi, Tim  Het is een nette wagen zonder meer maar het is natuurlijk wel gebruikt en dat moet ook daar zijn ze voor gemaakt dus gebruikers sporen heb je altijd  daar moet je ook wat door heen kijken.Ik zou graag de moeite nemen ( vooral als je niks hebt in te ruilen helemaal,  garages zitten vol met gebruikte auto’s  en willen wel wat kwijt )  om het eens te proberen er nog wat af te krijgen . Ik zelf zat te denken richting de  7500,--  Groeten  Henk      

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 22:39 #1224236 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benzine
Het blijft natuurlijk wel een redelijk grote benzine auto. Kan me voorstellen dat dat prijstechnisch geen voordeel is voor de verkoper. Brandstofprijzen zijn nu laag, maar de maxima die bereikt zijn liggen nog (redelijk) vers in het geheugen. De toekomst biedt nu ook geen goudomrande perspectieven...Misschien verstandig om een goede prijs voor jezelf te bedenken en daarmee in het achterhoofd lekker laag te bieden. Meer bieden kan altijd nog. Houd dan wel je limiet in de gaten. Genoemde puntjes van een nivomat en gasveren lijken mij normale zaken voor een wat oudere auto en duiden niet op ruig gebruik of verwaarlozing oid. Vraag eens voor de grap bij de dealer wat prijzen op, wellicht komt dat aan de onderhandelingstafel van pas (je weet in ieder geval dan zelf ook om wat voor bedragen het gaat).

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC