Taxatie van 940 lpt uit 1997 nodig voor bepalen dagwaarde?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2009 21:17 #1223706
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen lid, wel sitegebruiker
Al een jaar of drie een profiel op de site, en dus sitegebruiker, maar dat maakt je nog geen lid, dat realiseer ik me heel goed ;-)Maakt niet uit, ik woon in Roden trouwens. Ik moet het profiel ook verder even updaten (nieuwe distributieriem, kleppen gecheckt (stellen was niet nodig) en nieuwe thermostaat gemonteerd, dat was het laatste van de klusjes. Wie weet tot ziens op de sleuteldag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2009 21:32 #1223711
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ASR
Bij ASR verzekeringen (voorheen stad-Rotterdam) mag je bij een WA-Casco verzekering repareren tot verzekerd bedrag. Hen je dus helemaal geen tax waarde oid nodig...........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2009 22:06 #1223718
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lid
Siteleden zijn me even lief als verenigingsleden ! Maar verenigingslid zijn heeft zo wel zn voordelenMaartenG schreef : Al een jaar of drie een profiel op de site, en dus sitegebruiker, maar dat maakt je nog geen lid, dat realiseer ik me heel goed
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 00:17 #1223741
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Twee weken binnen één sleuteldag
Hallo Henk, Volvisti
groetjes
Mathy
Lid worden op een sleuteldag kan. Maar aangezien de aanmelding twee weken voor de sleuteldag gesloten wordt, is lid worden op een sleuteldag en dezelfde dag al sleutelen "wat lastig".henk 940LPT schreef : Of je lid kan worden op de sleuteldag (om dan meteen mee te sleutelen) weet ik zo niet.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 16:15 #1223802
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Premie
Stel, ik laat mijn auto taxeren, dan wordt de auto pas totalloss verklaard als het schadebedrag boven de taxatie waarde ligt. Mits bij de juiste verzekeraar. Maar hoe zit het met de premie? Betaal je die dan ook over de taxatie waarde, en niet over de nieuwwaarde?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 16:57 #1223817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oldtimerverzekering
Als je de auto als oldtimer kunt verzekeren en je hebt de auto getaxeerd dan betaal je premie over de taxatiewaarde volgens mij.
Moderators: Jerry Stam