Taxatie van 940 lpt uit 1997 nodig voor bepalen dagwaarde?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lees onderstaand draadje en je bent op de hoogte.
Ik heb begrepen dat een dergelijk evenement jaarlijks georganiseerd gaat worden.
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/16952
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vernomen van een collega dat centraal beheer bij hem ondanks een taxatierapport gewoon de dagwaarde aanhoudt.
Hij gebruikt een S-klasse uit 1983 als dagelijkse auto, dus kan niet in een oldtimer verzekering vanwege de km's
Mocht er wat gebeuren dan heeft hij gewoon pech en krijgt hij 2000 euro of daaromtrent terug terwijl hij getaxeerd is op 9000 of zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet altijd wordt de soep zo heet gegeten als opgediend..
Een aantal (forum)leden heeft al kennis gemaakt met het fenomeen dat "marktwaarde" heet: het bedrag waarvoor in NL vergelijkbare auto's te koop staan. Er is (zijn?) zelfs een verzekering(en?) die daarmee in geval van volledig casco verzekering adverteert(/adverteren) ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt. aangehaald draadje staat in het clubhuis, alleen toegankelijk voor verenigingsleden.MaartenG schreef : BTW het draadje naar de eerdere discussies lijkt ook alleen door leden te lezen, althans ik kom bij de voordeur uit... maar is dus geen probleem meer binnenkort.
Langskomen bij een sleuteldag kan ook als je geen verenigingslid bent (ja toch?), wil je ook sleutelen dan moet je lid zijn. Of je lid kan worden op de sleuteldag (om dan meteen mee te sleutelen) weet ik zo niet. Daarvoor kun je het beste even contact opnemen met de regiocoordinator, Mark Suidgeest. Leuk, een aspirant lid erbij in het noorden. We zijn nog een beetje ondervertegenwoordigd, maar het gaat de goede kant op
- V700 register
- Nieuw lid
-
In zijn profiel staat dat maarten al 3 jaar en 36 weken lid ishenk 940LPT schreef :
Klopt. aangehaald draadje staat in het clubhuis, alleen toegankelijk voor verenigingsleden.MaartenG schreef : BTW het draadje naar de eerdere discussies lijkt ook alleen door leden te lezen, althans ik kom bij de voordeur uit... maar is dus geen probleem meer binnenkort.
Langskomen bij een sleuteldag kan ook als je geen verenigingslid bent (ja toch?), wil je ook sleutelen dan moet je lid zijn. Of je lid kan worden op de sleuteldag (om dan meteen mee te sleutelen) weet ik zo niet. Daarvoor kun je het beste even contact opnemen met de regiocoordinator, Mark Suidgeest. Leuk, een aspirant lid erbij in het noorden. We zijn nog een beetje ondervertegenwoordigd, maar het gaat de goede kant op(woon zelf in Heerenveen).
Maar welkom, ik woon in Beetsterzwaag.