Wie kent deze wagen, 760 Turbo automaat

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 18:00 #1071196 door Marco
Weet even niet zeker of deze al een keer door iemand is aangehaald. Hij heeft al een tijdje op verschillende sites gestaan en de prijs is ondertussen aardig gezakt. Zie echter ook de kilometerstand in meerdere versies voorbij komen. Oorspronkelijk stond in de advertentie op Marktplaats de stand op 148.000, nu echter op 214.000. De site van het bedrijf vermeldt houdt het nog op 148.000. Zie in elk geval een redelijke deuk in het voorscherm en mogelijk bewust geen foto's van het interieur en motorruimte.
Kent iemand <a href=" link.marktplaats.nl/212597863 " target="_blank" title="Volvo 760">deze Volvo 760 met kenteken LZ-46-ZZ of is misschien wezen kijken naar de wagen. En dan natuurlijk het bedrijf: Evert Pieper Auto's, verder nog bij iemand bekent of ervaring mee?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 21:22 #1220415 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic "Zakken"
Ik weet dat deze 760 al een tijdje op marktplaats staat.Eerst voor € 1950,-- (dacht ik ) daarna voor € 1650,-- en nu voor € 1250 misschien gaat de vraagprijs nog wel verder naar beneden ( lees zakken) ,de verkoper vind hem redelijk uniek (dat is ie ook wel ) maar ik denk dat je er gewoon naar toe moet gaan om te oordelen of "het wat is"
Suc(V)6 met de beslissing. !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 21:27 #1220417 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bekend
Ik ben een keer wezen kijken naar een 960 bij het genoemde autobedrijf, volgens mij had de 960 wel 2 ton meer gelopen als wat er op de teller stond geziende slijtage van de bestuurdersstoel en de middenarmsteun. Het bedrijf zit op een industrieterrein bij een woonwagenkamp. Ik denk dat je dan wel genoeg weet.
mvg
Marcel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 01:50 #1220435 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic evert pieper
In het weekblad autoweek  werd  ca. een jaar geleden aandacht geschonken aan het bedrijf van Evert Pieper.Het bedrijf kwam er positief uit,ik herinner me dat Dhr. pieper eerlijk toegaf geen verstand van autotechniek te hebben.Dat de prijzen laag waren en de auto,s eerlijk.Waarschijnlijk is het artikel nog op te diepenin het autoweekarchief.
&#160;
Dat zegt niets over genoemde auto maar wilde ik wel even onder de aandacht brengen,een woonwagenkamp in de nabijheid zegt feitelijk niets over dit bedrijf.
&#160;
groeten
&#160;
peter M

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 02:10 #1220436 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Er zullen...
Ook wel negers turken marokanen bij in de buurt wonen...................genitaleïnen....homo's Drum-rokers, Hyves gebruikers, linkshandigen, wel en niet beleidende Joden, kinderen van NSBers enz enz enz
Knap van Dhr. Pieper; in de autohandel zonder er verstand van te hebben.
Bij auto's in onze doelgroep, gewoon je gezonde verstand gebruiken (of in de vorm van een deskundige mee nemen)
Of denken jullie nou echt dat je  van een 10 jaar geleden voor het laatst geproduceerd model een serieus onderhouden te kunnen vinden.............op marktplaats.nl

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 06:02 #1220440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Evert Pieper 2
Dit artikel is verschenen in AutoWeek nr. 28/2008 OccasionsDe winnaars van de vakantiebarrelsVoor 35 cent zuidwaarts!Vier weken lang kon u sms-en om in aanmerking te komen voor één van onze vier ‘vakantiebarrels’. Nou, dat hebben we geweten! Bijna 10.000 berichtjes vielen op onze digitale deurmat, waaruit we een kwartet winnaars trokken. Op het terrein van onze ‘hofleverancier’ Evert Pieper deelden we de auto’s uit aan de gelukkigen.
&#160;
Dit artikel  vond ik in het archief van autoweek,zegt wederom niets over de VOLVO.
groeten peter

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 12:19 #1220456 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic eerlijke advertentie
niets op aan te merken. ziet de techniek er netjes uit en gedraagt zich zo goed. dan neem je hem mee voor 750. wat verwacht je van een handelaar in auto's in deze prijsklasse.
vergelijk deze auto met de franse 760 TD in een andere posting, dat is pas een vakantie barrel en daar heeft de verkoper het lef om er 2500 voor te vragen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 16:25 #1220480 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon
zelf gaan kijken en bepalen voor welk bedrag je hem wel zou willen kopen.
Of niet kopen kan natuurlijk ook.
Zit wel deukje in voorspatbord als ik het goed gezien heb.

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 20:14 #1220514 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Vanmiddag wezen kijken
Aangezien ik vandaag vrij was heb ben ik maar even die kant op gereden. Tja, wat moet ik er van zeggen. Hij is wit met een deuk, dat wist ik natuurlijk al. Maar hij heeft ook spikkels. Van die bruine. Eigenlijk alle lagere delen van de schermen, wielkasten en deuren hebben roestplekken die zichtbaar door de lak komen. De uiteindelijke schade is bij "in kleur gespoten" roest, altijd moeilijk in te schatten. De oorspronkelijk gevraagde 1999,- Euro was echt veel te wild. Wat duidelijk voor de auto spreekt is dat hij nog grotendeels origineel is. De Volvo radio zit er nog in, beschikt nog over de oorspronkelijke gevarendriehoek en ook onder de motorkap ziet het er nog, als door Volvo bedoeld, uit. Wel de standaard euvels: los hemeltje, nat onder de matten, ingescheurde kunststof interieurdelen.De in eerste instantie genoemde kilometerstand van 145.000 was al opgeschroefd tot 214.000. De afgelopen dagen zijn er flink wat bijgekomen. De teller staat nu in ieder geval op 255.000.
Maar goed, het was duidelijk dat ik en de wagen niet voor elkaar bestemd waren. De kleur wit is voor mij al kielekiele maar voor roest ben ik ronduit allergisch. Technische problemen vind ik allemaal geen enkel probleem, plaatwerken is echter niet aan mij besteed.
Wil dol graag een oude neus 760 Turbo met ZF automaat, maar niks moet. Zoek dus gewoon rustig verder.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 21:07 #1220519 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zf
Waarom graag een zf automaat?

Groeten Chris 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC