Umwelt zone
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Ik vind het volledig terecht dat jij meer betaald hebt.Waarom moet je er nou speciaal voor gaan rijden? Het gaat hier niet voor niets over een "umweltzone sticker". Het zou milieutechniesj beter zijn om hem gewoon te laten bezorgen met een auto van de tnt die toch al dagelijks bij jou door de straat rijdt voor de overige post. Je hebt met jouw ritje naar Vaassen het milieu extra belast en daar moet voor betaald worden.
Onze veluwe is mooi en moet mooi blijven, dus dit ontmoedigingsbeleid moet vooral gehandhaafd worden
Niet dat ik nu echt de behoefte voel om mij te verdedigen maar toch even een misvatting uit de wereld helpen voor onze overige forumleden... Oo als je de sticker <u>besteld</u> bij TUV dien je 17,85 euro te betalen.
Ik had sowieso een afspraakje in Vaassen, en heb trouwens op het alom bekende afvalprodukt gereden. Het afvalprodukt van de substantie die een zekere Zilverzandkleurige Volvo ( 964?) rijkelijk uit zijn stuurbekrachtigingsslangen laat sproeien en lekken op diezelfde mooie Veluwe. IJsselstein-->Vaassen, circa 90 km? dan ben je vast wel wat kwijtgeraakt.
Wie zonder blaam/zonde is werpe de eerste steen, heb je waarschijnlijk verkeerd uitgelegd en gaat al helemaal niet voor je op als je de spreekwoordelijke pot bent
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja waar nietMSuidgeest schreef : Even los van wat je wilt en kunt, is het zoeken naar een andere baan in mijn ogen altijd weer leuk om te doen.
Bij ons bedrijf is een gillend tekort aan technici. Komt u maar.
Ik weet er ook nog wel een stuk of wat..
www.advin.nl/f_carriere.asp
- V700 register
- Nieuw lid
-
De afstand IJsselstein-Vaassen zou goed 90km kunnen zijn, dus dat deel zou kunnen kloppen, maar op die route zul je geen sporen vinden van atf-olie van onze Phoenix....
Overigens was er op geen enkele wijze de noodzaak je te verdedigen, dus dát voelde je goed.
Niet dat ik nu de behoefte voel mij te verdedigen, maar mijn stuurbekrachtigingsolie heeft het wegdek niet gezien. Dat is keurig netjes in een opvangbak gelopen om het stukje veluwe dat onder mijn eigendom valt mooi te houden
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : De afstand IJsselstein-Vaassen zou goed 90km kunnen zijn, dus dat deel zou kunnen kloppen, maar op die route zul je geen sporen vinden van atf-olie van onze Phoenix....Overigens was er op geen enkele wijze de noodzaak je te verdedigen, dus dát voelde je goed. Niet dat ik nu de behoefte voel mij te verdedigen, maar mijn stuurbekrachtigingsolie heeft het wegdek niet gezien. Dat is keurig netjes in een opvangbak gelopen om het stukje veluwe dat onder mijn eigendom valt mooi te houden Groeten,
Richard
Ik twijfelde er ook niet aan, alhoewel ik me dan weer ga afvragen wat je met dat volle bakje met ATF hebt gedaan . Ik wachtte natuurlijk op je reactie, wat ik schreef was uiteraard zo niet op onwetendheid danwel op giswerk gebaseerd, net zoals jouw post over <u>mijn milieudelict! </u> ,
Tja, als er over mij geschreven word dan moet ik natuurlijk reageren toch?!
Groet, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn uitspraak was niet op giswerk of ontwetendheid gebaseerd, maar een (wellicht slappe) poging tot humor. Toegegeven, niet zo grappig natuurlijk als je zekering er uit trekken op de sleuteldag, maar vooruit, het is toch de poging die geldt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met ons verleden van moddergooien naar elkaar weet ik even niet of je nu zit te jennen, een grapje maakt of iets er tussenin. Misschien had ik je pb van een tijdje geleden eerst moeten lezen alvorens te deleten.Wellicht had ik je nu dan beter begrepen. Dat neemt niet weg dat ik in je post wel een vleugje humor zag. Maar goed, ik proefde er toch nog wat tussenin en heb dus ook ergens tussenin gereageerd.EndlessQuest schreef : Om dan die laatste twijfel weg te nemen; de atf uit de opvangbak is netjes naar de milieustraat gebracht. Mijn uitspraak was niet op giswerk of ontwetendheid gebaseerd, maar een (wellicht slappe) poging tot humor. Toegegeven, niet zo grappig natuurlijk als je zekering er uit trekken op de sleuteldag, maar vooruit, het is toch de poging die geldt?
Op de laatste sleuteldag wist ik niet zeker wie je nu was tussen de aanwezigen, ik had anders nog wel een met je gepraat. En mijn grapje op de sleuteldag en het grapje met de 740 bij Smeekens, wel ik heb van een moderator te horen gekregen dat ik er rekening mee moest houden dat die grapjes van mij niet door iedereen begrepen en/of gewaardeerd werden en ik niet moest opkijken van boze gezichten... Ook al heb ik deze nog niet gezien, moet ik er dus eigenlijk maar van uitgaan dat hier behoudens door enkele oud gedienden geen grapjes gemaakt mogen worden..
groet
- V700 register
- Nieuw lid
-