terug op ebay --> sloopactie???
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2008 17:11 #1221095
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic Amstel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11-12-2008 18:40 #1221103
door Boris Duijndam (GAST)
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic begrijp ik goed dat een lid
begrijp ik goed dat een lid de wagen heeft gewonnen en gaat slopen?
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2008 19:04 #1221105
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aha!
Utrecht, de plek van GJ, goeie koelkast. Klinkt als iets waar ik zeker even langs ga wippen. GeeJee, kan ik gelijk je relais er even inprikken.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2008 23:08 #1221138
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic tja, toch nog een "handicap".
Het is en blijft natuurlijk een leuke uitdaging. Zoals gemeld, vervoer en stallig/sloop ruimte kan ik bieden, incl. "Brabantse gastvrijheid". Echter, ik kan dit niet solo. Het begint al met het bieden, heb ik geen suger van, kan ik gewoonweg niet, afgezien van het feit wat er op het laatste moment nog geboden wordt. Ik ga niet alleen naar Engeland met die combinatie oprijwagen met auto-ambulance, dus neem toch graag een mede lid / liefhebber / gezelligheidsmens / chaufeur / investeerder mee. Aan "heuen" heb ik ook een hekel, dus minimaal 2 dagen, met hotel overnachting, zijn we onderweg. Gezien de sluitingstijd en de komende feestdagen zullen we dan toch uiterlijk zaterdag en zondag van 20/21 december eventueel op pad moeten gaan om het duo op te halen. Het moet tenslotte wel een leuke kostendekkende operatie gaan worden. Overigens, misschien zijn er ook nog wel annonieme commerciele mede Volvo liefhebbers die interesse hebben. Dan haak ik, met alle respect, onmiddellijk af. Laat deze het mij eventueel even prive weten. Geen enkele rancune en dit blijft dan vertrouwelijk.
Wacht weer even af, groetjes, geejee

Wacht weer even af, groetjes, geejee

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2008 00:14 #1221145
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Eindtijd?
Hallo GeeJee
Er staat bij dat het een "classified ad" is. Gewoon een advertentie dus. Je kunt niet bieden. Maar volgens mij staat de advertentie er al een tijdje. Er zou dus wel eens afgedongen kunnen worden.
650 pond is 732,49 euro op dit moment. Als je daar nog twee overnachtingen bij optelt...
Ik zou best mee willen. Alleen de 17de kan ik niet, dan moet ik m'n kerstpakket (ijsmachine) ophalen. En komende zaterdag heb ik een verjaardag. Maar voor de rest heb ik, afgezien van vandaag (vrijdag) geen verplichtingen. Al wil ik met de feestdagen uiteraard wel thuis zijn.
groetjes
Mathy (B zonder E rijbewijs)
PS de nachtboot is een stuk goedkoper dan de dagboot.
Er staat bij dat het een "classified ad" is. Gewoon een advertentie dus. Je kunt niet bieden. Maar volgens mij staat de advertentie er al een tijdje. Er zou dus wel eens afgedongen kunnen worden.
650 pond is 732,49 euro op dit moment. Als je daar nog twee overnachtingen bij optelt...
Ik zou best mee willen. Alleen de 17de kan ik niet, dan moet ik m'n kerstpakket (ijsmachine) ophalen. En komende zaterdag heb ik een verjaardag. Maar voor de rest heb ik, afgezien van vandaag (vrijdag) geen verplichtingen. Al wil ik met de feestdagen uiteraard wel thuis zijn.
groetjes
Mathy (B zonder E rijbewijs)
PS de nachtboot is een stuk goedkoper dan de dagboot.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2008 08:10 #1221160
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tijd
GJ,
Wel zin maar helaas geen tijd om met je mee te gaan.
Groet,
Jan-Willem
Wel zin maar helaas geen tijd om met je mee te gaan.
Groet,
Jan-Willem
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2008 20:33 #1221348
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic minder dan 24 uur
hoi hoi,
Morgen om 16:03 uur loopt het zoekertje af!!
Wolwo
Morgen om 16:03 uur loopt het zoekertje af!!
Wolwo
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 00:53 #1221370
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Hallo aardige mensen,
Hallo aardige mensen, liefhebbers,
Excuses voor de wat late reactie, had even wat b.h.b.h.
Mathy, Jan Willem, Matijn, Bas850, Wolwo, dank voor jullie reacties. Maar wat is het nu, een "bieden" of "advertentie" gebeuren? Is mij nu niet meer duidelijk.
Overigens, na wat woelige nachtjes, heb ik het toch maar even van me afgezet. Ik heb wel al 40 jaar een "groot" rijbewijs, maar nog nooit, afgezien in de 5 "lessen" met een Opel Bliz, je weet wel, examen was "blokje om rijden en pakje afleveren", met groot marterieel gereden. Opgeteld het feit dat ik dan ook nog aan de andere kant van de wel of niet doorgetrokken streep zou moeten gaan rijden, scheit ik nu al pullen. Alleen bij de gedachte al. Vandaar mijn vraag naar een juiste "buddy die alles kan".
Toch, het is/was weer een leuke "bevlieging", zoals mij wel meer overkomt....
Groet, geejee
Excuses voor de wat late reactie, had even wat b.h.b.h.
Mathy, Jan Willem, Matijn, Bas850, Wolwo, dank voor jullie reacties. Maar wat is het nu, een "bieden" of "advertentie" gebeuren? Is mij nu niet meer duidelijk.
Overigens, na wat woelige nachtjes, heb ik het toch maar even van me afgezet. Ik heb wel al 40 jaar een "groot" rijbewijs, maar nog nooit, afgezien in de 5 "lessen" met een Opel Bliz, je weet wel, examen was "blokje om rijden en pakje afleveren", met groot marterieel gereden. Opgeteld het feit dat ik dan ook nog aan de andere kant van de wel of niet doorgetrokken streep zou moeten gaan rijden, scheit ik nu al pullen. Alleen bij de gedachte al. Vandaar mijn vraag naar een juiste "buddy die alles kan".
Toch, het is/was weer een leuke "bevlieging", zoals mij wel meer overkomt....
Groet, geejee
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2008 13:45 #1221392
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic advertentie
Hallo,
het is een advertentie, maar ook deze lopen af
Wolwo (vanuit Engeland wachtend op de verkoper van mijn 745 RHD)
het is een advertentie, maar ook deze lopen af
Wolwo (vanuit Engeland wachtend op de verkoper van mijn 745 RHD)
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 12:35 #1223355
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic eindtijd
hej hej,
daar ik destijds "watch this item" aangeklikt had krijg ik nieuws wanneer de aanbieding ten einde loopt. Dacht dat ze al verdwenen waren van ebay, maar nu blijkt de eindtijd nog te lopen tot vandaag 16.00 uur. De prijs is nog altijd 650GBP, omgerekend zo'n 675 euro! Daar de euro redelijk sterk staat tegenover de Engelse pond is dit bijna 100 euro minder dan anderhalve maand geleden. Goedkoper zul je ze niet veel vinden denk ik.
Wolwo
daar ik destijds "watch this item" aangeklikt had krijg ik nieuws wanneer de aanbieding ten einde loopt. Dacht dat ze al verdwenen waren van ebay, maar nu blijkt de eindtijd nog te lopen tot vandaag 16.00 uur. De prijs is nog altijd 650GBP, omgerekend zo'n 675 euro! Daar de euro redelijk sterk staat tegenover de Engelse pond is dit bijna 100 euro minder dan anderhalve maand geleden. Goedkoper zul je ze niet veel vinden denk ik.
Wolwo
Moderators: Jerry Stam