terug op ebay --> sloopactie???
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een van de twee heeft een beige interieur. Blijft er dus nog een over die een zwart/grijs interieur zou kunnen hebben. Ik heb zelf al interesse aangegeven voor de speakers uit de B-en D-stijlen als die erin zitten.Jan-Geert schreef : indien donkergrijs / zwart
bekleding a b c d stijlen ...
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb wel belang bij de 4 deuren met bekleding als dat grijs is, en motorkap, scherm rechts, achterklep, en de achterbumper als die nog wat mooie is. Of anders de gehele auto met de grijze bekleding waarvan de motor stuk is.
Als ik de foto's zo bekijk ligt er bij de ene een zwarte plaat onder de auto zou dat die zijn met de kapotte motor en dat lijkt een beige bekleding, maar de andere staat wat hoog op de poten voor lijkt mij.
En hoe haal je ze hier heen!
Groet Henk Huisman
- handgrepen
- stootstrips
- elect ramen knopjes
- de motor fan met relais
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
interesse voor:
- Achterlichtunits
- Sidemarkers (wit)
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
die R550 XNO stond er inderdaad ..Wytze schreef : Ingediend door Wytze op Woe, 2008/11/05 - 20:22. Hij is dus al weg zo te zien.
Deze is wel binnenkort te zien: cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220302377086
Groet
Wytze
zou zonde zijn als die gesloopt zou worden..
maar ja,
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Groet Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten, Hugo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Omdat ik vermoed, dat de elektrische stoelen van een V90 niet passen onder het velour dat ik eroverheen wil spannen en omdat er zijairbags in zitten die waarschijnlijk niet gaan werken in mijn 945 uit 1991, heb ik geen interesse meer in de stoelen. (In de bank had ik toch al geen interesse)
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb Dennis even een bericht gestuurd of ik even kan komen kijken, vraagprijs en algehele staat.Hij staat in de buurt, dus dat is een kleine moeite.henk 940LPT schreef : Niet op Ebay, wel in NL (zuiden), een sloop 960 en 850. Zie <a href=" www.speurders.nl/rss/autos-onderdelen/on...h_sort_by=-sort_tijd ">hier de advertentie