Gezocht voor fotoshoot 07-11-08: Volvo 740 sedan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan gebeuren. Er wordt in communicatieland aardig wat aan ideeën gecancelled.VolvoMafia schreef : helaas, de shoot is voorlopig gecancelled...
Hebben ze overigens nog iets gezegd wat nou het achterliggende idee, of concept, achter de combi B.B en V. was? Of hebben ze daar niets over losgelaten?
Ik kom niet verder dan de Scandinavische link maar wellicht willen ze het merk stoer neerzetten of iets dergelijks en willen ze daarom een stoere auto ernaast. Ik doe maar een gooi hoor.
Groet,
Tamas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet zo gek want het is nu eenmaal een bijzondere auto.
(kent u dat verhaal van die open deur?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Walter (topicstarter) is Walter Saris. Onze contactpersoon bij Hooftman. Walter is ook al eens op de ALV geweest. (Ja, die waar ik uit zijn handen de prijs voor "langste afstand afgelegd om op de ALV te komen" mocht ontvangen en ook de ALV waarbij ik op 15 minuten van de thuishaven door de distributieriem in de steek werd gelaten.)
Groetjes
Mathy (wiens baksteen wel donkergrijs is, maar geen sedan en ook geen 740)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dank je voor deze aanvullende informatie, Mathy.Mathy schreef : Walter (topicstarter) is Walter Saris. Onze contactpersoon bij Hooftman.
Grappig om te merken dat ik, nu ik dit weet, de eerste posting in een heel ander daglicht zie (positiever).Kennelijk kleurt mijn onderbewustzijn informatie aan de hand van het al of niet kennen van informatiegever. Als ik iemand niet (her)ken ga ik eerder denken 'waarom zegt hij dat?'. Daarom ben ik in het algemeen ook geen voorstander van het gebruik van schuilnamen, maar goed, ik weet dat dit een 'tik' van mij is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vermoed dat je niet de enige bent. Waarmee ook gelijk de reden blootgelegd is, waarom ik deze informatie hier plaatste.Eric Bakker schreef : Grappig om te merken dat ik, nu ik dit weet, de eerste posting in een heel ander daglicht zie (positiever).
Groetjes
Mathy
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85