Gezocht voor fotoshoot 07-11-08: Volvo 740 sedan
- Walter Saris
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Walter Saris
- Nieuw lid
-
 henk 940LPT schreef : Zag dat je gisteren ook al een advertentie had gemaakt, die ook nog op de voorste "recente discussies" pagina zichtbaar is. De meeste leden/bezoekers hier bekijken dagelijks de site. Elke dag een nieuwe advertentie maken om op te vallen lijkt me dan ook niet echt zinvol. Tip: Er is geloof ik een verhuurbedrijf dat klassieke volvo's met chauffeur verhuurt. Dacht dat ze ook 7/9 series in hun assortiment hebben. Is dat misschien wat ?Succes met het zoeken naar het model.
Hallo Henk,
De volledig werking van dit forum is mij niet helemaal duidelijk, had het idee dat de advertentie niet goed zichtbaar was. Vandaar de dubbele post. Verder heb ik niets met het verhaal te maken, ben alleen maar doorgeefluik :-)Groeten

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grappig dat ze een vierkante Volvo willen. Misschien om de Scandiavische connectie?
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
rudiger schreef : Ik heb een witte, ik heb vrijdag tijd en woon in Amsterdam. Maarrr zit er nog een vergoeding aan vast ?
Groet
zou zegge bel even:
<p class="MsoNormal">Heb je een dergelijke 740 sedan en heb je de mogelijkheid die vrijdag ter beschikking te stellen, bel dan met Rosanne 020-6275201 of mail haar rosanne(A)jamjammarketing.com <p class="MsoNormal">
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Walter Saris
- Nieuw lid
-