Gezocht voor fotoshoot 07-11-08: Volvo 740 sedan

• Walter Saris
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 11:02 #1070718 door Walter Saris
Hoe vaak is jouw Volvo professioneel model?  Ik ben gebeld door mevrouw Rosanne vd Bosch van JamJam Marketing. Komende vrijdag is er een fotoshoot voor Bjorn Borg en daarvoor zoeken ze een (liefst donkergrijze) Volvo 740 sedan.  Dus nu eens geen model van 18 maar een lekker dikke Volvo :-) De fotoshoot vindt plaats in Amsterdam, het gaat om de achterzijde van de auto waarbij de kentekenplaat wordt vervangen door iets anders.  Heb je een dergelijke 740 sedan en heb je de mogelijkheid die vrijdag ter beschikking te stellen, bel dan met Rosanne 020-6275201 of mail haar rosanne(A)jamjammarketing.com Met vriendelijke groet,Walter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 12:59 #1217050 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Advertentie
Zag dat je gisteren ook al een advertentie had gemaakt, die ook nog op de voorste "recente discussies" pagina zichtbaar is. De meeste leden/bezoekers hier bekijken dagelijks de site. Elke dag een nieuwe advertentie maken om op te vallen lijkt me dan ook niet echt zinvol. Tip: Er is geloof ik een verhuurbedrijf dat klassieke volvo's met chauffeur verhuurt. Dacht dat ze ook 7/9 series in hun assortiment hebben. Is dat misschien wat ?Succes met het zoeken naar het model.

• Walter Saris
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 13:26 #1217052 door Walter Saris
Beantwoord door Walter Saris in topic bedankt

henk 940LPT schreef : Zag dat je gisteren ook al een advertentie had gemaakt, die ook nog op de voorste "recente discussies" pagina zichtbaar is. De meeste leden/bezoekers hier bekijken dagelijks de site. Elke dag een nieuwe advertentie maken om op te vallen lijkt me dan ook niet echt zinvol. Tip: Er is geloof ik een verhuurbedrijf dat klassieke volvo's met chauffeur verhuurt. Dacht dat ze ook 7/9 series in hun assortiment hebben. Is dat misschien wat ?Succes met het zoeken naar het model.

Hallo Henk,
De volledig werking van dit forum is mij niet helemaal duidelijk, had het idee dat de advertentie niet goed zichtbaar was. Vandaar de dubbele post. Verder heb ik niets met het verhaal te maken, ben alleen maar doorgeefluik :-)Groeten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 13:35 #1217053 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gebruiker
En dat terwijl je al 3 jaar sitegebruiker bent :)Als je een advertentie maakt, is die zowel onder "recente discussies" als "recente paginas" zichtbaar, beide zijn via het menu aan de linkerkant bereikbaar. Ikzelf kom na inloggen standaard op "recente discussies", weet zo 1,2,3 niet of iedereen dat ook automatisch heeft. Het "recente discussies" overzicht geeft een overzicht van de meest recente discussies uit alle forumonderdelen (benzine, diesel, lpg, interieur, exterieur, electro etc) en een aantal pagina soorten (dagboek, advertentie). Hoop dat eea nu (iets) duidelijker is geworden, of zijn nog meer zaken onduidelijk ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 15:55 #1217058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo
Ik heb een witte, ik heb vrijdag tijd en woon in Amsterdam. Maarrr zit er nog een vergoeding aan vast ?

Groet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 16:36 #1217060 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed voor het ego van Amerigo!
Aha je denkt voor een leuke fotoshoot wil Amerigo wel weer in de benen? ;-)Een vergoeding zou ik wel op zijn plaats vinden voor zo'n mooi model!Grts Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 20:55 #1217092 door V700 register
Bjorn Borg he...dat is het merk van de heren-onderbroeken toch?
Grappig dat ze een vierkante Volvo willen. Misschien om de Scandiavische connectie?

Groet,
Tamas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 21:11 #1217093 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bel even

rudiger schreef : Ik heb een witte, ik heb vrijdag tijd en woon in Amsterdam. Maarrr zit er nog een vergoeding aan vast ?

Groet

zou zegge bel even:
<p class="MsoNormal">Heb je een dergelijke 740 sedan en heb je de mogelijkheid die vrijdag ter beschikking te stellen, bel dan met Rosanne 020-6275201 of mail haar rosanne(A)jamjammarketing.com <p class="MsoNormal">

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 23:59 #1217122 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Blauw wit geruite
Ik heb op het ogenblik een blauw wit geruite Björn Borg aan

• Walter Saris
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2008 13:46 #1217144 door Walter Saris
Beantwoord door Walter Saris in topic helaas...
helaas, de shoot is voorlopig gecancelled...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC