Heerlijke lunch gehad...
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.haringen.eu/Sate_van%20_paul.htm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Entree: Zelfgemaakte bascillicum tapenade met Soepstengel omwikkelt met Parma ham, onder begeleiding van een heerlijke verfrissende Prosecco
Entree 2: Ricotta cakejes met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes, onder begeleiding van een fruitige Pinot Grigio
Hoofdgerecht: Varkenshaas, ingesmeerd met groene Pesto, belegd met Mozzerella, gewikkeld in Filodeeg uit de oven. Bijgerecht Risotto al Funghi, onder begeleiding van een volle super heeeeeeeerlijke Barolo
Dessert: zelfgemaakte Tiramisu op basis van Lemoncello, onder begeleiding van espresso en Lemoncello
Dessert 2: Drie verschillende biologische Italiaanse kaasjes onderbegeleiding van een heerlijke 15 jaar oude port!!!

Tijd voor een dinertip/recepten forum????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen uiteraard weer verslag van mijn lunch! Jij ook weer Rudiger?
Groet Rik
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
BTW waar blijft onze jaarlijkse Volvo 700 vereniging barbecue?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar wellicht samen met derde zuinigheidsrit?
Lente/Zomer 2009,
Beginpunt in Utrecht oid. eindigend in Limburg?
en dan de kortste/zuinigste route zelf zien te vinden, aan de hand van stafkaarten 1:50.000
DAT lijkt me een goed idee.
Gaan we samen organiseren Mathy?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zolang het niet tocht en/of nat is, is het buiten vaak best uit te houden.Jeroen schreef : beetje koud toch komende paar maanden?
Van mij mag het. Hoef ik ook niet zo ver te rijden.Jeroen schreef : Beginpunt in Utrecht oid. eindigend in Limburg?
Iedereen weet toch dat die gewoon "A2" heet?Jeroen schreef : en dan de kortste/zuinigste route zelf zien te vinden ...
Als je je in de tussentijd gedraagd...Jeroen schreef : Gaan we samen organiseren Mathy?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar gedraagt dan wel met een T graag.Mathy schreef : Hallo Jeroen
Zolang het niet tocht en/of nat is, is het buiten vaak best uit te houden.Jeroen schreef : beetje koud toch komende paar maanden?
Van mij mag het. Hoef ik ook niet zo ver te rijden.Jeroen schreef : Beginpunt in Utrecht oid. eindigend in Limburg?
Iedereen weet toch dat die gewoon "A2" heet?Jeroen schreef : en dan de kortste/zuinigste route zelf zien te vinden ...
Als je je in de tussentijd gedraagd...Jeroen schreef : Gaan we samen organiseren Mathy?
Groetjes
Mathy
en dat van die A2..
Je zou beperkende maatregelen kunnen hanteren, en tussenstops natuurlijk.
en controlepunten.
Bijvoorbeeld vertrekken vanaf de VKB hallen, en dan via ik noem maar wat, Tiel en de weg bij Koningsbosch N274 naar Epen of simpelveld.
Ik noem maar iets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je nu ook de indruk dat de heren "aanpassers" een beetje off-topic aan het spammen zijn?
In ieder geval, vandaag ga ik weer eens olijvenbrood bakken, niet met een broodmachine maar gewoon met de hand kneden/mengen.45 minuten laten rijzen en circa 30 minuten afbakken. Erg ZEN! Dat kneden werkt heel rustgevend!
Ik gebruik voor het brood volkoren SPELT meel ( bio winkel), lekkere zwarte zoute olijven en wederom stukjes gedroogde tomaat in olijfolie. Verder water en een klein beetje gist.
Morgen is het brood dan op zijn lekkerst, dat kun je zo eten als lunch met een beetje olijfolie erop en grof zeezout. Als ik echter trek heb ik een halfzoete lunch dan leg ik er een plakje <a href=" en.wikipedia.org/wiki/Manchego_cheese " target="_parent">Manchego op en daar bovenop wat www.tuinadvies.nl/kweeperen_moerbeien_fruit.htm ">kweeperengelei... O jee o jee dat is pas smullen!
smakelijke groet,
Rudiger
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Voor vanavond kan ik kiezen uit zelfgemaakte soep van niet zelfgemaakte kippen danwel spag bog. Het vlees komt in alle gevallen van de bioslager in de molen (tegenover O'Leary's voor de kenners).
U allen een smakelijke voortzetting!
M.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Lunch: 2 worstenbroodjes van de verse bakker op de hoek!!
Diner: Gehaktbal met broccoli en Wedged patatoes!!

Op naar morgen!!