Heerlijke lunch gehad...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even tijd voor wat anders en er mag op gereageerd worden. Ik heb zojuist een heerlijke lunch gehad, belegd broodje met kip, karnemelk en een groentensoepje. Ik kan er weer tegen vandaag!
Groet Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat is goed voor je?
Op karnemelk zit geen houdbaarheidsdatum dus dat zegt al genoeg.
Dus na dagopening en dagsluiting ook de "tussen de middag"
Dan kom ik helemaal niet meer aan werken toe..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kipfilet (bio) in brokjes, gemarineerd in goede olijfolie, citroen en wat rozemarijn, samen gebakken met een rode peper, ontpitte zwarte olijven en stukjes gedroogde tomaat, gemengd met penne (pasta), kleine brokjes geitenkaas (smelten tijdens het mengen) en daarbovenop licht geroosterde pijnboompitten..
Dat dat dan doorgespoeld word met een friise witte chardonay mag alleen maar vanzelfsprekend zijn... E.e.a. is geinspireerd door het boek "Gordon Ramsey maakt het makkelijk" en Gordon Ramsey's boek "fastfood" Af en toe verwacht ik dat ie vloekend over mijn schouder meekijkt... heheh...
Maar vanmiddag had ik 2 snelwegbroodjes, ik was naar BEESD het hoofdkantoor van Volvo om aldaar het beloofde bosje bloemen te brengen aan Marjan de Ridder-Jacobs van de afdeling customer relations. Een kopie van mijn knisperende nieuwe U9 kentekenbewijs had ik er als kaartje aangehangen.
Het leek bijna een blind date want we hadden enkel emailkontakt gehad. In ieder geval, het is een aardige, vriendelijke vrouw, die zover ze het qua tijd kan inpassen in haar schema zeker bereid is Volvoliefhebbers te helpen.
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij is het broodje brie uiteindelijk toch aangevuld met wat rucola en wat plakjes komkommer. Daarna heb ik even de S90 deurgrepen naar de spuiter gebracht, nog wat laatste spullen uit het oude huis van mijn oma gehaald en naar de vuilstort gebracht. Dan is het nu tijd voor nog wat melk en een kop thee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef : Jullie blijven maar terugkomen op het foute onderwerp namelijk onze auto's Nog even en ik sluit m hè
tis maar dat jullie het weten.
Poe poehh, ik heb blijkbaar het bordje verboden voor Volvos gemist, maar nu dit
<a href=" www.bndestem.nl/extra/boeken/2676612/Ech...oken-op-de-motor.ece " target="_blank">Echte-mannen-koken-op-de-motor
O ja en <a href=" www.lannoo.be/content/lannoo/fondsen/cul...=13490&fondsid=2 " target="_blank">HIER het isbn nummer als je het wilt bestellen
Vervang de Toyota door het in deze topic verboden te noemen merk... , en denk eraan, LPG rijders dienen wat van de kooktijd af te halen...
met culinaire groet, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kunnen we niet een kookcursus gaan doen, met een 4 pits kooktoestel van 4 keer 4 cylinders..
of meedoen met 5 personen aan.
www.net5.nl/web/show/id=175277/langid=43...184/typeofpage=78934
of we kunnen natuurlijk hier je favoriete 4 gangen diner neerzetten.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Wat een onzin hier toch allemaal!!! Maar toch om mijn steentje bij te dragen....

Heb net heerlijke Soep op basis van Boullion, gepureerde courget en tomaat op met als side dish een heerlijk stuk pain de Boulogne met wat kruidenboter.....

We kunnen hier ook een receptenuitwissel forum laten plaatsen......

Greetzzz Joost