VKB 2008, wie komt er en wanneer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2008 19:17 #1213094
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spullen voor de loods / II
Was goed idee, maar niet gelukt. Ik ben pas zondagmiddag laat gaan kijken. Ook je bericht pas nu gelezen. Als je nu even reageert op het bewuste PB, dan regel ik het alsnog op die manier. Groetz!Hans L schreef :
Tom,voltomvo schreef :
ik de spullen voor de H&M-loods (waarover ik het had in een PB-tje) meenemen als ik zaterdag aanwezig ga zijn? Dan kan ik die wellicht persoonlijk aan je overdragen.Hans L schreef : De voor mij derde editie van dit evenement zal ik op zaterdag bezoeken.
Groetz
Is prima, wel zo makkelijk. Sorry dat ik niet gereageerd heb op de pb, is me helemaal ontschoten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2008 21:16 #1213107
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB en mail
He Tom,
Je hebt een PB en een mail.
Je hebt een PB en een mail.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 07:38 #1213159
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Voorbij
De VKB is weer voorbij. Was weer een leuke beurs: veel mensen gesproken, veel rondgelopen, en nog aardig wat spullen gescoord:
<><>- PU paddestoelrubbers bij W+G, 50 euro voor een setje - twee nieuwe Bosch-mistlampen voor de onderspoiler van de oude neus - originele versterker met kabelboom voor de MTS-radio - enkele folders, waaronder een intern Volvo-personeelsblad uit februari 1982, uiteraard over de 760-introductie - clubbladen van veel andere clubs van het laatste jaar: V44, 240-260, Katterugclub. Eens kijken wat die daar zoal in schrijven.
En de beurs was overspoeld met fraaie schaalmodellen, dus uiteindelijk is een NEO-modelletje van de 760 eerste type meegegaan. Voor de beursprijs van rond de 40 euro een fraai model, al was de verleiding van een echte Robeddie moeilijk te weerstaan...
<><>- PU paddestoelrubbers bij W+G, 50 euro voor een setje - twee nieuwe Bosch-mistlampen voor de onderspoiler van de oude neus - originele versterker met kabelboom voor de MTS-radio - enkele folders, waaronder een intern Volvo-personeelsblad uit februari 1982, uiteraard over de 760-introductie - clubbladen van veel andere clubs van het laatste jaar: V44, 240-260, Katterugclub. Eens kijken wat die daar zoal in schrijven.
En de beurs was overspoeld met fraaie schaalmodellen, dus uiteindelijk is een NEO-modelletje van de 760 eerste type meegegaan. Voor de beursprijs van rond de 40 euro een fraai model, al was de verleiding van een echte Robeddie moeilijk te weerstaan...
Moderators: Jerry Stam