VKB 2008, wie komt er en wanneer?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat er wel een paar vrijwilligers te vinden zijn, die mee willen helpen.mderijke schreef :
Massa rijklaar is 1603 kg, met alle meuk erin weegt de wagen al gauw 1700 kilogram...Mathy schreef : Dan slijten je banden minder als we je wegslepen.
Je zal in ieder geval wel veel bekijks krijgen, het alarm heeft ook een hellingshoek sensor en bewegingssensor dus dat wordt lachen als je hem eventueel toch in beweging mocht krijgen..................
En misschien verkopen ze binnen wel van die kleine trolleys die je met behulp van een eenvoudige wagenkrik onder de bandjes kunt plaatsen. En een paar gehoorbeschermers.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Gulle Groet,

- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hans,Hans L schreef : De voor mij derde editie van dit evenement zal ik op zaterdag bezoeken. Lekker rondneuzen en een lekker bakkie. Ik kijk er naar uit! @WillemV: wel ff wennen zeker Willem, op deze manier er naar toe?
Ik heb het altijd met veel plezier gedaan, maar na 7 jaar mocht iemand anders het stokje van de halindeling en de interne logistiek op vrijdag en zaterdagmorgen op zich nemen. En aangezien niemand onmisbaar is, zal het dit jaar ook wel gelukt zijn om alles voor elkaar te krijgen. Al ben ik wel nieuwsgierig
Dochterlief gaat ook weer mee, want die heeft na 3x beurs de nodige vrienden gemaakt bij de scouting, die op de zaterdag en zondag de nodige hand- en spandiensten verrichten.
Ik ga je zien !
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik de spullen voor de H&M-loods (waarover ik het had in een PB-tje) meenemen als ik zaterdag aanwezig ga zijn? Dan kan ik die wellicht persoonlijk aan je overdragen.Hans L schreef : De voor mij derde editie van dit evenement zal ik op zaterdag bezoeken.
Groetz
- Siang
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eenieder veel plezier gewenst op de VKB !
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
maar wellicht wordt dat toch een Volvodag.
En als dat dan zo is dan moet ik zondag sowieso shoppen op de VKB denk ik.
Mocht zaterdag geen Volvodag worden. Dan kom ik toch ook zondag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom zaterdag , zijn/is er aparte parkeerplaatsen voor V700 vereniging of staat alles gewoon door elkaar . dacht dat wel per type geparkeerd werd.
Zijn V700 leden nog ergens herkenbaar aan, heb alleen nog een gele plastic raamvel/plaat zat nog bij de laatste gekochte 740.
Is deze gele plastic vel van een bepaald jaar of is dit de nog steeds in gebruik zijnde de.
Fred.