OBD-stekers, verbeterde versie, ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2009 17:27 #1252010
door V700 register
Ik denk wel, dat ik voor de sleuteldag de 14de eentje in elkaar ga zetten.Verder, verwacht ik, dat Carlo zelf ook de spullen wel heeft.Het gaat trouwens over jouw 940 uit 1998, toch?
Ratelend geluid bij optrekken, lijkt me niet de knocksensor, tezij die los tegen het vliegwiel hangt, maar dan rijd ie niet meer.
Beantwoord door V700 register in topic Neen.
Ik heb alle spullen, maar kom er niet aan toe er weer een serie van in elkaar te zetten.AvdG schreef : Hier ben ik maar weer eens. In neem aan dat er nog geen nieuwe apparaatjes gereed zijn, maar is het mogelijk de codes met een lampje (en wellicht de speciale stekker) uit te lezen? Ik kreeg die indruk na het lezen van berichten in het Verenigingsforum.
Ik denk wel, dat ik voor de sleuteldag de 14de eentje in elkaar ga zetten.Verder, verwacht ik, dat Carlo zelf ook de spullen wel heeft.Het gaat trouwens over jouw 940 uit 1998, toch?
Ratelend geluid bij optrekken, lijkt me niet de knocksensor, tezij die los tegen het vliegwiel hangt, maar dan rijd ie niet meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2009 17:36 #1252011
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benieuwd
Ben benieuwd of het uitlezen lukt bij een 1998 940. Bij die van mij lukte het niet goed. EZK schijnt bij de latere modellen via de LH Jetronic aangestuurd te worden en niet meer zonder meer uitleesbaar te zijn. Ben je in de war met de BDP sensor ? Knocksensor zit toch gewoon aan buitenkant tegen het onderblok gebout ? Als die tegen je vliegwiel hangt heb je inderdaad wel een probleem...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2009 18:06 #1252012
door V700 register

Ennen, auto's met een immobilizer zijn erg slecht uit te lezen.Op zich ligt het dus niet aan de EZK, maar aan de immobilizer.
Beantwoord door V700 register in topic KLopt.
Klopt, ben in de war, mijn excuses. En inderdaad is er iets goed mis, als ie bij je vliegwiel bungelt....henk 940LPT schreef : Ben je in de war met de BDP sensor ? Knocksensor zit toch gewoon aan buitenkant tegen het onderblok gebout ? Als die tegen je vliegwiel hangt heb je inderdaad wel een probleem...
Ennen, auto's met een immobilizer zijn erg slecht uit te lezen.Op zich ligt het dus niet aan de EZK, maar aan de immobilizer.
Moderators: Jerry Stam