OBD-stekers, verbeterde versie, ze zijn binnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inmiddels heb ik nog 5 zwarte en 1 blauwe over, dus voor wie nog interesse heeft, laat maar horen. Kosten (net als de foto's) staan in de eerste posting.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar wilde ik het net met je over hebben, Henk.henk 940LPT schreef : Bas, ik zou graag één zwarte willen bestellen. Verzending misschien icm de andere items ??
Ik zie door de leveringen/groupbuys/afhalers en radiolampjes af en toe het bos niet meer.
Volgens mij ging je experimenteren met 6 x radiolampjes1 x twee-kleuren LEDen dus een OBD-stekerOhja, je krijgt volgens mij ook nog de correcte tellersetschroeven met plug van me......;-(
Als ik iets mis, stuur me dan even een berichtje. Verzending kan natuurlijk bijelkaar, totale schade mail ik je dan nog terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand nog interesse?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben nog steeds geinteresseerd in een uitleesapparaat voor mijn 940 estate (1998). Neem je nog in overweging er een paar in elkaar te solderen? Zo ja, wat moet dat kosten?

Adriaan
(Ik heb eerder via het Volvo-Forum hiervan melding gemaakt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echter, ik heb een alternatief gevonden, die via de PC kan uitlezen. Die moet nog worden geleverd. Als ie door mijn test komt, zal ik hem aanbieden.
Eigen kastjes zal ik melding van maken, indien ze weer voorradig zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Icm Vadis Bas ? Dat zou erg "vet" zijn !Baseman schreef : Echter, ik heb een alternatief gevonden, die via de PC kan uitlezen. Die moet nog worden geleverd. Als ie door mijn test komt, zal ik hem aanbieden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Adriaan
(940 Estate 1998)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier ben ik maar weer eens. In neem aan dat er nog geen nieuwe apparaatjes gereed zijn, maar is het mogelijk de codes met een lampje (en wellicht de speciale stekker) uit te lezen? Ik kreeg die indruk na het lezen van berichten in het Verenigingsforum.
Ik heb nu een ratelend geluid bij optrekken en dat zou naar verluidt te maken kunnen hebben met de knock-sensor.
Groet,
Adriaan