nieuwe foto's van mijn trouwe volvo 740 estate '86 (met km stand foto)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2008 15:21 #1209888
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic draadje
is niet stuk in het dashboard. De isolatie gaat stuk onder de motorkap. Onder het inlaatspruitstuk zit net boven de klopsensor de tempsensor. Zit maar 1 draad aan vast met zo'n simpel schuif dingetje. (De klopsensor heeft een 'echte' stekker). De draad is daar kaal en hangt ergens tegenaan.
Rob
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2008 01:05 #1209951
door V700 register
Je wipt het dopje in het centrum eruit met een platte schroevendraaier en je wieldoppen komen zo los. Bij het vastmaken omgekeerde volgorde.Bij het vastmaken beetje vet erop zodat de klemveren niet wegroesten.
Beantwoord door V700 register in topic Nee, niet sjorren...
Nee, niet sjorren...RoelandB schreef :
Ze zitten vast door zich te klemmen in een richeltje bij de naaf. Goed sjorren en alles moet er wel afkomen (wieldop plus naafdop)Scorpio29GLX schreef : die wielkappen zit wel snor. eraf krijg je ze niet. teminste ben met alle macht al bezig geweest om die eraf te krijgen. zit denk ik aan de velg zelf vast?
Ik heb zelf trouwens 600 betaald voor m'n 740 sedan uit '88. Van buiten hier en daar wat krasjes (ga nog wel de voorlip eens spuiten), maar technisch goed. Binnen moet ik alleen nog eens wat aan het hemeltje doen (nu wit geschilderd) en ik wil nieuwe voorstoelen (versleten aan de zijkant). Maar zoals je zelf al zegt, het maakt allemaal niet uit! Rijden in zo'n RWD tank die meer asfalt heeft gezien dan 10 Alfa's bij elkaar maakt alles goed.
Je wipt het dopje in het centrum eruit met een platte schroevendraaier en je wieldoppen komen zo los. Bij het vastmaken omgekeerde volgorde.Bij het vastmaken beetje vet erop zodat de klemveren niet wegroesten.
- Olivier Olivier-Bas Meijer (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2013 22:20 #1389053
door Olivier Olivier-Bas Meijer (GAST)
En hoe gaat het nu met de Volvo? Een beter dan voorheen?
Groetjes,
Olivier
Beantwoord door Olivier Olivier-Bas Meijer (GAST) in topic Benieuwd..
En hoe gaat het nu met de Volvo? Een beter dan voorheen?
Groetjes,
Olivier
Moderators: Jerry Stam