Hoe goed zijn deze remschijven?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hoe goed zijn <a href=" link.marktplaats.nl/185059011 " target="_blank">deze remschijven, als je ze monteert op een auto die dagelijks gebruikt wordt? Kun je er dan ook nog iemand mee laten rijden, die weinig ervaring heeft?
En past zoiets op een 945 GLE uit 1991?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Ik heb een tijdje geleden ook nagevraagd bij de verkoper of ze onder mijn 940 uit '92 paste. Maar helaas schijnen ze pas vanaf modeljaar '94 te passen volgens hen. Ik heb er toen dus maar vanaf gezien.... maar het lijken mij wel goede schijven!
Wat bedoel je trouwens met "Kun je er dan ook nog iemand mee laten rijden, die weinig ervaring heeft?"

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik bedoel eigenlijk: "Remt m'n auto daarna nog steeds zoals je dat van een auto verwacht of remt ie anders (dan je zou verwachten)". Dit soort dingen omschrijven is nog al lastig. Iemand die in de racerij zit, verwacht van bepaalde schijven misschien dat die anders remmen dan standaard schijven. Dus voor hem/haar remt de auto met die schijven dan zoals verwacht. Maar dat wil niet zeggen, dat ze voor dagelijks woon/werkverkeer, boodschappen doen en "in de file naar Spanje" ook geschikt zijn. Vandaar de toevoeging "iemand met weinig rijervaring".Miquelangelo1969 schreef : Wat bedoel je trouwens met "Kun je er dan ook nog iemand mee laten rijden, die weinig ervaring heeft?"
Groetjes
Mathy
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Ik snap hem, is inderdaad lastig uitleggen. Er zal uiteraard veel verschil zitten in 'normale' remmen of remmen die een wat sportiever rij karakter vereisen.
Bedankt voor de uitleg!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij normaal tot gewoon sportief gebruik zal men weinig verschil merken ( hooguit in de portemonnee )
- V700 register
- Nieuw lid
-