einde van de hemel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb, vind ik niet dat ik in een kraak- en rammelbak rond rijd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Daar ben ik ook van overtuigd. Als moet ik erbij zeggen, dat in de 960 andere kunststof (geel i.p.v. zwart aan de achterkant) is gebruikt.jsnijder schreef : Dus ik blijf overtuigd dat de gebruikte kunststoffen te hard en te goedkoop zijn geweest. Je ziet en voelt ook in de nieuwe(re) Volvo's dat het kunststof zachter en mooier van kwaliteit is.
Maar het kraken waar wij het over hebben, wordt echt veroorzaakt door metaal. Het geluid klinkt alsof het uit de omgeving van de bovenkant van de voordeuren komt (en soms ook van de achterdeuren), maar metaal geeft geluid heel goed door. Dus het kan goed zijn, dat het van de achterasophanging komt. Jammer is, dat je zelfs op de brug moeilijk kunt zien in welke toestand de rubbers van de achteras zijn.
Groetjes
Mathy
- Marco
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Marco; volgens mij is de reden dat er bij de bestuurder géén handgrepen zitten het aanzienlijke risico tot hoofdstoten bij een aanrijding, Volvo zal hem niet weglaten uit kostenoverweging lijkt me. Bij nieuwe auto's zijn deze grepen indien aanwezig altijd verend uitgevoerd, dwz ze liggen tegen het plafong tot je ze pakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
alexvanbemmel schreef : volgens mij is de reden dat er bij de bestuurder géén handgrepen zitten
als je rijdt zoals het men op de rijschool probeert aan te leren rijd je met je handen op "tien voor 2", met beide handen aan het stuur. je hoeft je dan niet meer vast te houden aan de handgreep, je hebt er zelfs geen hand voor vrij.
ik denk dat het hoofdstoten wel meevalt, aan de passagierszijde is ook een vaste handgreep gemonteerd.
misschien is wel een manier om ouderen van de weg te houden. zodra je een handgreep nodig hebt om in en uit je auto te komen acht volvo het beter niet meer achter het stuur plaats te nemen (meerijden geen probleem)
- Marco
- Nieuw lid
-
Persoonlijk vind ik die twee zielige kunststof afdekklepjes boven de bestuurderszijde geen gezicht. Verder heb ik de irritante neiging zodra ik moet wachten altijd en overal een beetje met mijn vingers te tappen en trommelen. En dat voelt erg lekker op het rubber van de handgrepen. Moet tenslotte ook voor het stoplicht en in de file relaxed blijven
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-