einde van de hemel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet waar jullie het over hebben. Geen van de Volvo's die ik mag berijden hebben hier last van, hooguit een rammeltje van een hondenrek wat ik er met alle macht probeer uit te krijgen en krakend leer.alexvanbemmel schreef : Mijn volvo kraakt inderdaad ook regelmatig, als ik schuin over een drempel hobbel hoor je de auto lekker torderen
Enne, wel een Volvo kwaaltje.... een krekel in de kachelaanjager... Van 1982 tot 2008 modellen! Maar is bijna net zo gezellig als een haardvuurtje.
Trouwens, een bekend gezegde: krakende wagens...
Groeten,
Maurits
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Macs schreef : Trouwens, een bekend gezegde: krakende wagens...
....bijten niet ?
die krekel heb ik ook. mooi laten zitten
maar jij hebt het gekraak ook niet ? heb je er nog acties voor moeten doen of "was het al zo". mijn sedan (qua torsiestijfheid een gunstig model) heeft er na 260dkm dus wel last van. vooral als het wat kouder is. stook ik de temperatuur wat op en warmt de boel wat door en wordt het wel een stuk minder. voornamelijk bij A-stijl/bovenkant bestuurdersdeur
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die van mij (945 GLE uit 1991) kraakt ook bij het torderen. Doet ie al vanaf dat ik hem heb. Vooral als ie koud is. Er hebben al allerhande mensen naar "gekeken" (Ron van Schmidt Gemert, Jo m'n vaste monteur, Moritz van EFMA) zij horen allemaal NIKS. Al moet ik er wel bijzeggen, dat de rit naar Gemert van hier uit net te lang is. Dan is het meeste gekraak er alweer uit. En Moritz had niet aan m'n radio gezeten, maar de radio (met navigatie, dvd, mp3, dus wat meer funkties dan normaal) was wel versteld.
Momenteel hou ik het erop, dat het de rubbers van de achterwielophanging zijn.
Bij mij hoor ik het vooral aan de bovenkant van de bestuurdersdeur en de B-stijlen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Al is het bij meer een hele harde tik, net alsof er een stuk binnenpaneel afbreekt bij de B-stijl. Schrok mij in het begin wezenloos toen ik het hoorde. Maar bij mij is het meer als de auto heel warm is en ik de airco aanzet.
Hm, bedenk mij nu of het dan wel hetzelfde is?
Groeten,
Richard
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het kan ook een harde tik zijn. Of zelfs een tik in de ruit, alsof er een barst in springt.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
dan heb ik denk ik inderdaad toch hetzelfde in mijn auto.
Heeft er iemand ook last van hele lichte plooitjes in dak?!! Bij mij zitten ter hoogte van de b-stijlen 2 hele lichte plooitjes in het dak. Die zaten er al toen ik vorig jaar de aanrijding had met de pizzakoerier, maar zijn er toen uitgehaald. Ik kan het mij niet meer met 100% zekerheid voor de geest halen, maar dacht dat ze er toen echt uit waren. Nu zie ik ze toch weer heel lichtjes zitten.
Heeft iemand anders dat ook?
Groeten,
Richard
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Het is een fenomeen wat er bij hoort en waar je mee moet leven. Ook onze bakstenen zijn niet perfect. Maar wel heel erg leuk.
Groeten, Jan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het is niet alleen de kunststof. Het is ook het metaal.
Groetjes
Mathy
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan