Hoe groot is die van jullie (LPG in estate)
- V700 register
- Nieuw lid
-
en dat is waarschijnlijk dus nog steeds zo. Ik heb sinds een maad of drie een PRINS VSI (dampgas) installatie, dezelfde tank als Martijn. Leegrijden geen probleem, is al een paar keer voorgekomen. PRINS VSI vind ik toch een goede keus, geen problemen, alweer 10.000km mee gestuurd. verbruik 1 op 8 (snelweg) en 1 op 6 in de stad. Mijn 80% capaciteit heb ik (geheel op eigens verzoek EN risico) overigens wel op 90% laten afstellen; geeft dus een netto inhoud van ca. 69 ltr. Grootste voordeel vind ik wel het ontbreken van die pomp, want daar hoor je niet veel goeds over EN je moet er rekening mee houden (niet leegrijden).mbroeren schreef : is het bij mij (Prins dampgasinjectie), dat was de grootste destijds zonder laadvloeraanpassingen
Groetz,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
voltomvo schreef : die pomp, want daar hoor je niet veel goeds over EN je moet er rekening mee houden (niet leegrijden).
als je het laatste doet, valt het eerst wel wat mee. de pomp heeft een levensduur van 3-4 ton. vind ik eigenlijk best lang (je auto heeft dan vaak al een koprevisie nodig)
vind dat er soms wel wat (te) negetief over wordt gedaan. overigens niet persoonlijk naar jou toe bedoeld Tom !! laat dat duidelijk zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is bij de nieuwe versie pomp geen probleem volgens hun......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het boekje dat erbij geleverd is wordt ook vermeld om de tank niet geheel leeg te rijden. De pomp gaat niet direct stuk maar heeft bij herhaaldelijk leeg rijden wel van invloed op de levensduur.
Verder is het een hele goede installatie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
is geen probleem hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik geen installatie heb met een pomp. Gelukkig gaat hoor/lees je er alleen maar over als er eentje stuk gaat. Meestal is er geen actueel draadje over een kapotte pomp, dus zal het allemaal wel los lopen.henk 940LPT schreef : als je het laatste doet, valt het eerst wel wat mee. de pomp heeft een levensduur van 3-4 ton. vind ik eigenlijk best lang (je auto heeft dan vaak al een koprevisie nodig)vind dat er soms wel wat (te) negetief over wordt gedaan. overigens niet persoonlijk naar jou toe bedoeld Tom !! laat dat duidelijk zijn
groetz.