Kent iemand deze auto? € 850,-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Kent iemand misschien deze auto? Hij is uit '88. Ik ben op zich wel nieuwsgierig en geinteresseerd, maar zo graag weten of iemand iets van deze auto weet.
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...taat.html%3Fxref%3D1 " target="_blank">Link naar de advertentie
Gulle Groet,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de vrouw zeker? In plaats van de HYUNDAI...? Maar helaas kan ik geen antwoord op jouw vraag geven, ik ken 'm niet. Ik meen 'm wel al eens eerder gezien te hebben in de advertentie's op enige site, ten tijde van mijn eigen zoektocht. Maar daar heb je ook niets aan, dus:Miquelangelo1969 schreef : Kent iemand misschien deze auto? Hij is uit '88. Ik ben op zich wel nieuwsgierig en geinteresseerd, maar zo graag weten of iemand iets van deze auto weet.
Succes.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar ik ken de auto niet.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
.. een Barok geheel, wat zeg je dat netjes! haha Tja, dat interieur vind ik wel een min puntje aan deze auto..... maar goed, dat is te veranderen!Eric Bakker schreef : Het interieur lijkt me nogal mishandeld. Een blauw met zwart interieur met witte panelen, en een houtkleurig stuur, een beetje een barok geheel.Ik ben benieuwd hoe ze de paneeltje wit gemaakt hebben.
Maar ik ken de auto niet.
Ik hoop dat er misschien mensen zijn die de technische staat een beetje weten.
@Volvomov? Nee, deze is niet voor de vrouw, die gaat voor een P1800!!!
Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En hij staat sinds 19-06-2008 op naam van de eigenaar.
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja Turbo meter ander klokkenspel in dus.bas850 schreef : Heb er niet veel verstand van maar is dat geen turbometertje rechtsboven? Volgens RDW is het een GL met 84kw dat is geen turbo toch?
Bas
Zal zeker NAP bij vragen en onderhouds boekje.
Of even verder kijken naar een auto waar niet zo mee is ...........................................(pimp my car)
- V700 register
- Nieuw lid
-
diverse extra meters Vreemd...
Ook de term duurste volvo audio is wat te mooi neergezet. Maar dat is mijn mening. Het stuurwiel komt naar alle waarschijnlijkheid van een vroegere Volvo, of het is zo'n ding die wel eens op e-bay langskomen. De pookknop? Geen idee.
Wel aardig dat de auto wel van redelijk wat originele accesoires is voorzien. Zo zijn de mistlampen voor de grille de versies die in de eerdere accesoirefolders staan, de mistlampen in de spoiler zijn ook een optie op de niet-turbo's, de windgeleiders lijken me origineel, meegespoten bumpers in de stijl van de eerste 760's, lichtmetalen velgen (multi-x?), bumperstriping, sierstriping langs de carroserie en cruise control (altans het pookje is er).
De stoelen lijken een hoes te hebben. Zie de bijrijdersstoel. Let dus ook op de staat van het interieur. De verkoper claimt dat de auto zowel van binnen als buiten in nieuwstaat verkeert. Check dus even wat er zich onder die hoezen bevind.
De paneeltjes is gewoon de reinste mishandeling, ik heb het een Zweed ook eens zien doen op het zweedse volvo 700 klubben forum en dat werd ook niet mooi. Al vond de Zweed het zelf werelds. Het goede nieuws is dat deze paneeltjes goed te vervangen zijn.
Voor de rest zou ik gewoon gaan kijken. Wie weet schuilt er een schitterende 740 onder die witte paneeltjes.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar ik zie in de advertentie, bij de opties, staan: Servo.... Wat wordt daar mee bedoeld?

Gulle Groet,