Inventarisatie: Groepsaankoop rubber strips achter zijruit Estates - Offerte aangevraagd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er niets aan gedaan, het staat dus niet goed.Het staat wel steeds op de planning en erg lekker zit het me niet, dat het zo lang blijft liggen.Jan-Willem schreef : hoe staat het met de raamrubbers Bas?
Wederom zal ik pogen, een doorstart te maken en een stuk van mijn raamrubber af te staan voor de mallengieter.Beloven doe ik niets, maar gezien de animo, hoeft het daar niet vanaf te hangen.Alleen, als ik niet 100% zeker weet dat het goed spul is, dan ga ik er niet mee verder. Ik hou niet van(terrecht) ge-emmer achteraf omdat ze er met 120 afwaaien, vandaar. Pas als ik een deel van mijn rubber opstuur, kan me gegarandeerd worden dat het gaat lukken.Tot opsturen, is het tot op heden nog niet gekomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is het een idee om een stuk rubber van een sloper als voorbeeld op te sturen. Dan hoeft jouw auto er niet aan te geloven.Baseman schreef :
Ik heb er niets aan gedaan, het staat dus niet goed.Het staat wel steeds op de planning en erg lekker zit het me niet, dat het zo lang blijft liggen.Jan-Willem schreef : hoe staat het met de raamrubbers Bas?
Wederom zal ik pogen, een doorstart te maken en een stuk van mijn raamrubber af te staan voor de mallengieter.Beloven doe ik niets, maar gezien de animo, hoeft het daar niet vanaf te hangen.Alleen, als ik niet 100% zeker weet dat het goed spul is, dan ga ik er niet mee verder. Ik hou niet van(terrecht) ge-emmer achteraf omdat ze er met 120 afwaaien, vandaar. Pas als ik een deel van mijn rubber opstuur, kan me gegarandeerd worden dat het gaat lukken.Tot opsturen, is het tot op heden nog niet gekomen.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan, verander je signatuur nou eens, want 't is geen reclame voor je accountant.Buitenkantrechts schreef : Groeten, Jan
Volgens mijn accountant was het beter om zakelijk een auto van 15 jaar of
ouder te rijden, i.v.m. bijtelling. C8 dus naar prive en hop een 960 gekocht.
Hij had kunnen weten dat het 15+ fiscaalvoordeelavontuur ten einde loopt...
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Ik haak af, de auto waar de strips op zouden moeten komen wordt a.s. woensdag opgehaald.Willem V. schreef :
Nu nog maar 34, ik heb wel interesse in 2 mtr.Jan-Willem schreef :
We zitten nu op 15, waar blijven die andere 35 estatesBaseman schreef : Ik wilde even weten hoevee animo er is, want voor 16 meter van die rubber rand, ga ik het denk ik niet uitzoeken.Verkoop is per meter, maar dan enorm duur, of per 100 meter en dat is het makkelijk te doen, maar dan zijn er dus 50 estates nodig.
Dus......kom maar op.
Groet,
Jan-Willem
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inmiddels ben ik in het bezit van een 960 waarvan de strips ook vrolijk opkrullen. Ik ben van plan om de auto weer behoorlijk netjes te maken en nog wat op te leuken met originele accessoires. "Is een 965 Prestige dan al niet luxe genoeg?" hoor ik u terecht denken? Dat is ook zo, vandaar dat ik eerst wat functionele zaken wil herstellen.
Is er inmiddels een vervolg op dit topic gekomen? Ik kan namelijk geen officieel groepsaankooptopic vinden? Zo ja, liggen er nog exemplaren op de plank?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat ik zo gelezen hab zou er een oplossing voorhanden zijn maar (nog) niet uitgevoerd??
Ik zie wel wat in nieuwe rubbers voor mijn achterste ruiten.
Is er een mogelijkheid dat dit weer opgenomen wordt?
Of weet iemand waar ik nieuwe lijsten tegen een gering bedrag kan aanschaffen?
groet Ruben