Inventarisatie: Groepsaankoop rubber strips achter zijruit Estates - Offerte aangevraagd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 17:33 #1065704
door V700 register
Inventarisatie: Groepsaankoop rubber strips achter zijruit Estates - Offerte aangevraagd. is gemaakt door V700 register
[edit 14-08-2008] Er blijkt redelijk voldoende animo, die paar die ik nu nog mis, kunnen wel op de plank.Ik heb een zevental offertes aangevraagd, pas als me bekend is wat de meterprijs wordt, wordt het een definitieve groupbuy, na goedkeuring van eenieder die zich heeft opgegeven.[end edit]
Vooropgesteld, dat er voldoende animo is, er even geen vragen over de prijs gesteld worden (want die weet ik nog niet) wil ik alleen even weten, of het de moeite loont, iemand de rubberstrips te laten maken die op de aluminium-rail geklemd zitten, op de achterste zijruit van een estate.
Foto volgt.
Gemakshalve is denk ik 1 meter per kant genoeg.
Wie heeft er belang bij?En vermeld gelijk even voor hoeveel auto's (of hoeveel meter totaal)Ik vermoed dat het voor een paar euro per meter wel moet lukken.
Voor zover ik weet zijn ze los niet bij de dealer te krijgen, alleen met strip, wat dan weer behoorlijk duur wordt.
Vooropgesteld, dat er voldoende animo is, er even geen vragen over de prijs gesteld worden (want die weet ik nog niet) wil ik alleen even weten, of het de moeite loont, iemand de rubberstrips te laten maken die op de aluminium-rail geklemd zitten, op de achterste zijruit van een estate.
Foto volgt.
Gemakshalve is denk ik 1 meter per kant genoeg.
Wie heeft er belang bij?En vermeld gelijk even voor hoeveel auto's (of hoeveel meter totaal)Ik vermoed dat het voor een paar euro per meter wel moet lukken.
Voor zover ik weet zijn ze los niet bij de dealer te krijgen, alleen met strip, wat dan weer behoorlijk duur wordt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 17:40 #1203634
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 stuks
Hallo Bas,
bij die van mij is net een paar weken bij de hoek los gegaan. Dus doe mij maar twee!
Groetjes Harnt
bij die van mij is net een paar weken bij de hoek los gegaan. Dus doe mij maar twee!
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 17:57 #1203636
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja

Ook mijn 965 heeft achter nog rubber strips. Graag dus ook 2 voor mij bij voldoende animo.
Groet,
Jan-Willem
Ook mijn 965 heeft achter nog rubber strips. Graag dus ook 2 voor mij bij voldoende animo.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 17:09 #1203731
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De omhoogkrullers?
Bas, bedoel je de onderzijde-van-de-achterste-zijruiten strips die "altijd" omhoogkrullen?
Onze 945 (MY 1996) heeft dat verschijnsel ook. Bij onze 965 (MY 1997) zit een heel ander model strips die zo te zien minder snel kunnen loslaten (dat type heb ik ook wel eens bij een 945 MY1998 gezien, ik weet niet of die dat allemaal hebben).
Ik doe graag mee: één set voor de 945 links+rechts.
Groetjes uit het zonnige zuiden,
Onze 945 (MY 1996) heeft dat verschijnsel ook. Bij onze 965 (MY 1997) zit een heel ander model strips die zo te zien minder snel kunnen loslaten (dat type heb ik ook wel eens bij een 945 MY1998 gezien, ik weet niet of die dat allemaal hebben).
Ik doe graag mee: één set voor de 945 links+rechts.
Groetjes uit het zonnige zuiden,
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 19:00 #1203739
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Yep
Prima idee, als we die los kunnen vervangen! Wat mij betreft ook iets, dat in de plannen voor een onderdeelmagazijn zou passen.
Ik doe graag mee voor voldoende meters voor twee estates, dus tweemaal links en tweemaal rechts.
De strips waren een paar jaar geleden 65 euro per stuk bij de dealer, alleen heb ik de bestelde exemplaren toen nooit geleverd gekregen....
Ik doe graag mee voor voldoende meters voor twee estates, dus tweemaal links en tweemaal rechts.
De strips waren een paar jaar geleden 65 euro per stuk bij de dealer, alleen heb ik de bestelde exemplaren toen nooit geleverd gekregen....
- Eric Quak
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 19:01 #1203740
door Eric Quak
Beantwoord door Eric Quak in topic Omhoogkrullers
Toevallig laatst bij Serva gevraagd naar de kosten van een strip. Het is inderdaad rubber en het metaal. Kost € 68 en dat zal dan ook nog wel zonder BTW zijn.
Als er een goed alternatief is hou ik me aanbevolen, want het is een beetje armoedig gezicht.
gr.
Eric
Als er een goed alternatief is hou ik me aanbevolen, want het is een beetje armoedig gezicht.
gr.
Eric
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 20:44 #1203759
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ikke ook!
Hallo Bas
Doe mij ook maar twee rubbers (links en rechts). Schijnbaar is mijn auto toch korter, want met 90 cm per kant heb ik ruim voldoende. Of worden ze voorgekrompen?
BTW worden ze op maat geleverd of moeten we ze zelf op maat snijden? Zien ze er hetzelfde uit als de originele rubbers?
Groetjes
Mathy
Doe mij ook maar twee rubbers (links en rechts). Schijnbaar is mijn auto toch korter, want met 90 cm per kant heb ik ruim voldoende. Of worden ze voorgekrompen?
BTW worden ze op maat geleverd of moeten we ze zelf op maat snijden? Zien ze er hetzelfde uit als de originele rubbers?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 21:25 #1203765
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gemakshalve.
Ik heb gemakshalve een meter aangehouden, ze zijn waarschijnlijk inderdaad 90 cm.
De strip zou in dezelfde vorm uit de mal komen, de inkepingen moeten er zelf in gesneden worden.Er op gekrompen? Ik denk het niet, gezien de vorm haak je hem onder de onderste rand en door de druk wordt ie op zijn plek gehouden.
Ik heb geen idee hoe het gaat werken, wie hem gaat maken en of het wat wordt, maar ik wilde even weten hoevee animo er is, want voor 16 meter van die rubber rand, ga ik het denk ik niet uitzoeken.Verkoop is per meter, maar dan enorm duur, of per 100 meter en dat is het makkelijk te doen, maar dan zijn er dus 50 estates nodig.
Dus......kom maar op.
De strip zou in dezelfde vorm uit de mal komen, de inkepingen moeten er zelf in gesneden worden.Er op gekrompen? Ik denk het niet, gezien de vorm haak je hem onder de onderste rand en door de druk wordt ie op zijn plek gehouden.
Ik heb geen idee hoe het gaat werken, wie hem gaat maken en of het wat wordt, maar ik wilde even weten hoevee animo er is, want voor 16 meter van die rubber rand, ga ik het denk ik niet uitzoeken.Verkoop is per meter, maar dan enorm duur, of per 100 meter en dat is het makkelijk te doen, maar dan zijn er dus 50 estates nodig.
Dus......kom maar op.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2008 23:21 #1203785
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Smiley
Hallo Bas
Jij had het over een meter, terwijl ik gemeten heb dat 90 cm ruim voldoende is. Om van een meter op 90 cm te komen, kun je er 10 cm afknippen. Maar omdat ze na verloop van tijd krimpen, dacht ik, jij krimpt ze alvast voor je ze verstuurt.
O ja, en ik was een smiley vergeten.
Groetjes
Mathy
Jij had het over een meter, terwijl ik gemeten heb dat 90 cm ruim voldoende is. Om van een meter op 90 cm te komen, kun je er 10 cm afknippen. Maar omdat ze na verloop van tijd krimpen, dacht ik, jij krimpt ze alvast voor je ze verstuurt.
O ja, en ik was een smiley vergeten.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2008 08:59 #1203813
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed plan
Ik wil er ook wel 2 {1 links, 1 rechts} hebben.
Groeten Rob Albert
Groeten Rob Albert
Moderators: Jerry Stam