Ik heb niet zo'n zin terug te zoeken wie welke auto heeft, had, of gaat kopen en uit te zoeken welk jaar ie is, vandaar mijn verzoek (in de eerste posting) om reacties in een bepaald format te geven.Zonder die informatie, kan ik niet bevestigen of ik nog een set over heb.
Dus:
Ik zelf schreef : Mocht je dus nog interesse hebben, graag dit kenbaar maken in een reactie hieronder, tevens daarbij aangevend, voor welke auto het is (vermeld ook of het een <a href="/taxonomy/term/1488">turbo</a> is uit 1990, die is namelijk anders van maat en bij voorkeur in het 744/745/764/765/<a href="/taxonomy/term/1372">780</a>/944/945 formaat), welk bouwjaar en welke set het moet worden.Bij aangeven van een aantal anders dan 1, graag beide voertuigen vermelden.De uitgebreide set, betekent dat er ook een witte zijstrip bij zit, van 4mm die in de groef van de deur kan. Dus:Autotype:Modeljaar:Reflectieset: standaard/uitgebreidAantal sets: Het gaat hier om een standaard set, dus wit én rood voor het bedrag van 19 euro en eventueel een uitgebreide set met additioneel witte <a href="/taxonomy/term/1254">reflectie</a> voor op de deuren, à 22 euro, beide prijzen exclusief 2,75 verpakking en verzendkosten.Hier bij, zit een plakinstructie, net als de vorige keer.
Dank u.