Groupbuy Reflecterende bumperstrips -> Besteld en binnen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2008 23:14 #1205240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aangepast, final call.
Ik heb de wijzigingen aangepast zoals aangedragen.Ik heb niet van iedereen een bevestiging van de maten gehad, maar de bottleneck zit hem in de 740turbo/non-turbo 1990 en de 760 rond 1988.
Het spreekwoord luid, zwijgen is toestemmen, dus ga ik ervanuit, dat de opgegevens maten en aantallen correct zijn.
Ik ga kijken of ik het voor de zomervakanties nog kan halen, maar ik denk eerder dat het ergens augustus wordt.Mijn excuses voor de onbehoorlijke vertraging.
Mails zal ik morgen proberen te versturen.Ik ga proberen hier één mail naar allemaal van te maken, er zal dus geen aanhef in staan.Als het niet werkt, ....enfin, da's mijn probleem.
Ik zal in dit draadje vermelden dat het gebeurd is en als iemand dan nog geen post gekregen heeft, kan die zich even melden.
Het spreekwoord luid, zwijgen is toestemmen, dus ga ik ervanuit, dat de opgegevens maten en aantallen correct zijn.
Ik ga kijken of ik het voor de zomervakanties nog kan halen, maar ik denk eerder dat het ergens augustus wordt.Mijn excuses voor de onbehoorlijke vertraging.
Mails zal ik morgen proberen te versturen.Ik ga proberen hier één mail naar allemaal van te maken, er zal dus geen aanhef in staan.Als het niet werkt, ....enfin, da's mijn probleem.
Ik zal in dit draadje vermelden dat het gebeurd is en als iemand dan nog geen post gekregen heeft, kan die zich even melden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2008 08:35 #1205255
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2x
Hej Bas,
Ik 2x ipv 1x he zoals je al wist.
Bedankt
En doe maar rustig aan hoor.
Ik 2x ipv 1x he zoals je al wist.
Bedankt
En doe maar rustig aan hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2008 09:53 #1205257
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is al aangepast.
Na jouw berichtje gister heb ik het gelijk aangepast, met bouwjaar en al.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2008 11:26 #1205263
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic thx
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2008 02:04 #1205331
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Film draadje
NAV het film draadje/bumperstrips
Welke folie gebruik je nu voor de groupbuy?
In de filmjes zie je de "Bar-code"(verticale-streepjes) en de "diamond grade" (honing-raad)
Welke folie gebruik je nu voor de groupbuy?
In de filmjes zie je de "Bar-code"(verticale-streepjes) en de "diamond grade" (honing-raad)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2008 18:04 #1211488
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Status?
Hoe staat het eigenlijk met dit draadje? Is deze groupbuy al afgerond? Ik heb verder niets meer gehoord.
Groet Mischa
Groet Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2008 19:22 #1211495
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
Het duurt inderdaad weer erg lang, geheel aan mij te verwijten.
Ik had me, in een ander draadje (wederom?) voorgenomen, de bestelling uit te tekenen, wat is steeds maar voor me uitschuif.
Ik had me, in een ander draadje (wederom?) voorgenomen, de bestelling uit te tekenen, wat is steeds maar voor me uitschuif.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2008 09:42 #1211652
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gemaild.
Ik heb eindelijk de mail de deur uit gestuurd naar de persoon die het spul moet gaan snijden (eigenlijk laseren, maar goed) krijg ik een out-of-office.
Maar goed, hij heeft gelukkig ook <a href=" www.schilderijfoto.nl/ " target="_blank">een eigen website met een mailadres en ik verwacht dat ie mail daarop wel gewoon leest, we wachten af.
Ik heb er overigens een paar meer besteld dan hier aangegeven was, want de 60 cm breed moest op.Voor de mensen die dit dus nu pas lezen en interesse hebben, meld u gerust.
Maar goed, hij heeft gelukkig ook <a href=" www.schilderijfoto.nl/ " target="_blank">een eigen website met een mailadres en ik verwacht dat ie mail daarop wel gewoon leest, we wachten af.
Ik heb er overigens een paar meer besteld dan hier aangegeven was, want de 60 cm breed moest op.Voor de mensen die dit dus nu pas lezen en interesse hebben, meld u gerust.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 12:09 #1212711
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update.
Hij is terug van vakantie, heeft de mail gelezen, de rol besteld en naar verwachting zullen de strips over anderhalve week in mijn bezit zijn.
Mooi, er zit schot in.
Mooi, er zit schot in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 17:40 #1212721
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jippie
Moderators: Jerry Stam