Hij is er ! ! (de Factor)
- Siang
- Nieuw lid
-
Interessant verslag over de ALV, er waren blijkbaar meer en belangrijker onderwerpen dan toetreding tot de Fehac. Ook alle andere bijdragen heb ik aandachtig gelezen, grappig dat ik slechts een paar weken geleden met Lodewijk in de auto langs plaats delict ben gereden.
Ik denk dat ik naar aanleiding van het zoveelste goede bericht maar eens moet gaan sparen voor een vluggertje met Rica. Power corrupts, absolute power corrupts absolutely....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Nog niet gearriveerd hier in Alkmaar. Volgens mij krijg ik hem iedere keer later dan de meesten (Hedwig uitgezonderd). Is het noordwesten van Nederland ook een soort België of zo?MSuidgeest schreef : Om 14.00 uur aangekomen per post ...
Mijn weekend kan niet meer stuk, ondanks dat de reparatiekosten van de caravan anders waren dan gebudgeteerd.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Maarten bedankt dat je me uit m'n lijden hebt verlost!mderijke schreef : Ik stuur Hedwig wel de digitale variant.
@Hedwig, check de e-mail maar, de papieren versie (2 keer) komt wel als jullie postbesteller de boel heeft uitgelezen.
Wat een gestraal zeg (van beide)!
Voor het lezen even op de papieren versie wachten, leest makkelijker.
Groeten.Hedwig
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Ja Eric en dan zeggen ze dat er in het verenigd Europa geen grenzen meer zijn.Soms krijg ik de indruk dat er steeds meer bij komen!(Maar dat is weer een andere discussie.)Eric Bakker schreef :
Nog niet gearriveerd hier in Alkmaar. Volgens mij krijg ik hem iedere keer later dan de meesten (Hedwig uitgezonderd). Is het noordwesten van Nederland ook een soort België of zo?MSuidgeest schreef : Om 14.00 uur aangekomen per post ...
Mijn weekend kan niet meer stuk, ondanks dat de reparatiekosten van de caravan anders waren dan gebudgeteerd.
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een lekker dik nummer, de redactie heeft het wel lekker opgespaard. Het leukste artikel vind ik toch wel dat met die vogel op de snelweg, daarmee heb ik eindelijk mijn vrouw ook eens de factor laten lezen. Zonder de andere artikelen overigens tekort te willen doen, ik heb ervan genoten.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoera, vandaag (dinsdag) eindelijk gekomen. Ik snap nog steeds de vertraging niet (telkens), maar het belangrijkste is dat hij aankomt.Eric Bakker schreef : Nog niet gearriveerd hier in Alkmaar. Volgens mij krijg ik hem iedere keer later dan de meesten (Hedwig uitgezonderd). Is het noordwesten van Nederland ook een soort België of zo?
Inderdaad een mooie foto van Hedwig en de mooiste van 2008, en heel veel leesstof.
En tot mijn aangename verrassing zelfs nog de mooiste van 2007 op de voorkant!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Heel mooie Factor, ik ben tot halverwege het verhaal van de zwaan gekomen, erg leuke verhalen! En persoonlijk ben ik natuurlijk erg gecharmeerd van de voorplaat, met naast twee prachtige zespitters mijn leen-dieseltje
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-