De 100 Volvisten zeggen.... (?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2008 21:50 #1201204
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er zijn geen gegevens
Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken YG-95-LR[/b]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 07:22 #1201248
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Niet
Ik ken het bedrijfje wel een beetje. Het is niet echt een normale auto voor deze handelaar: heeft meestal wat BMW's, vaak wel een bijzondere uitvoering ergens van, en een setje klein spul zoals die Lada.
Werken op afspraak betekent hier, dat er meestal wel iemand is, maar dat je zonder afsprak neit raar moet kijken als er op normale tijden niemand is. Hillhorst is een handelaar, niet een slechte handelaar, maar je moet de koopwaar dus zelf beoordelen.
De video-bewaking geldt voor het hele industrieterrein, maar is wel zo goed dat Hillhorst in het weekend ook diverse auto's buiten heeft staan, gewoon op open terrein langs de straat. Geen hekken waarachter alles opgesloten zit.
De witte 740 lijkt me een net exemplaar, als er geen rotte bodem onder zit is hij wel de moeite waard. Als je wilt, kan ik donderdag weleens gaan kijken.
Werken op afspraak betekent hier, dat er meestal wel iemand is, maar dat je zonder afsprak neit raar moet kijken als er op normale tijden niemand is. Hillhorst is een handelaar, niet een slechte handelaar, maar je moet de koopwaar dus zelf beoordelen.
De video-bewaking geldt voor het hele industrieterrein, maar is wel zo goed dat Hillhorst in het weekend ook diverse auto's buiten heeft staan, gewoon op open terrein langs de straat. Geen hekken waarachter alles opgesloten zit.
De witte 740 lijkt me een net exemplaar, als er geen rotte bodem onder zit is hij wel de moeite waard. Als je wilt, kan ik donderdag weleens gaan kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 11:51 #1201264
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sluier
De algehele grauwsluier in het interieur doet het ergste vermoeden. Ik wil ook graag zo'n nieuwe uitlaad(klep).
Wart
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 21:09 #1201303
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn avatar opknappen
Ha Mathy,
Bedankt voor je reactie. Mijn avatar opknappen, is sneller uitgesproken dan gedaan. Ik ben zelf niet zo heel handig, dus ik heb absoluut hulp nodig en de lijst van 'klachten' groeit en groeit.... Dus vandaar mijn zoektocht naar een knappere 740.
Groeten, Koen
Bedankt voor je reactie. Mijn avatar opknappen, is sneller uitgesproken dan gedaan. Ik ben zelf niet zo heel handig, dus ik heb absoluut hulp nodig en de lijst van 'klachten' groeit en groeit.... Dus vandaar mijn zoektocht naar een knappere 740.
Groeten, Koen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 21:13 #1201304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mee eens
Ik ben het helemaal met je eens Bert,
Tegenwoordig hecht ik steeds minder aan hoe het er yuit ziet, sterker nog ik heb meer slechte dan goed ervaringen met handelaren/dealers met een 'mooie buitenkant'.
Goede tip van de bodem, ik ken dit type/model niet zo goed, dus tips zijn van harte welkom!
Groeten, Koen
Tegenwoordig hecht ik steeds minder aan hoe het er yuit ziet, sterker nog ik heb meer slechte dan goed ervaringen met handelaren/dealers met een 'mooie buitenkant'.
Goede tip van de bodem, ik ken dit type/model niet zo goed, dus tips zijn van harte welkom!
Groeten, Koen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 21:13 #1201305
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic graag!
Als je wilt kijken, heel graag Willem! Super.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 21:15 #1201306
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LPG / handgeschakeld
Bedankt voor de tip, op zich wel aardig, ware het niet, dat ik eigenlijk geen LPG(verleden) zoek en het liefst ook met automaat..... Dat heeft deze beide niet.
Maar toch bedankt voor het meedenken!
Maar toch bedankt voor het meedenken!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2008 21:32 #1201406
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic auto union
Een Audi 80 Diesel uit 1990 ...
Wel 68 PK !
Wel 68 PK !
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2008 22:44 #1201422
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Redelijk
OK, ben er even geweest. Het bleek toch een ander bedrijfje, zit net iets verderop dan degene waar ik eerder was. Overige handelswaar: meest klein spul, jonger (duh...), een enkele middenklasser zoals een Marea. Zaterdag zijn ze aanwezig van half elf tot vier uur overigens.
De 740 was redelijk netjes, geen plaatje. Lak is een beetje verkrijt, maar dat kon met een poetsbeurt wel weer opknappen. Beetje verfrommelde spatbordrand linksvoor (niet ernstig) en een lelijk weggewerkte antenne-plek in het dak middenop, waar ook wat beginnende roest zat. Verder gewoon een nette, strakke auto van buiten.
De onderkant was heel behoorlijk: geen gaten of serieuze roestplekken gevonden. Wel had de voorste rechter kriksteun een flinke opdoffer gehad: die was krom. Natuurlijk zou een geinteresseerde de wagen nog eens grondig moeten bekijken: ik heb nu alleen vluchtig gekeken.
Het interieur is redelijk: stoelen zijn netjes, blauwe stof. Een paar schroefgaten in de middenconsole/dashboard, en het dashboardkastje zat dicht met een papiertje ertussen: zal wel kapot zijn. Beide kaartenvakken in de portieren kapot. Hemeltje vergeten te bekijken, maar hing niet opvallend.
Verder een heel kale uitvoering: dit is de absolute basisversie: slingerraampjes, rondom en zo. Op het kaartje stond een motorinhoud van 2000cc, of dat klopt betwijfel ik, maar een tweeliter automaat zou vast geen snelheidsmonster zijn.
Al met al geen onaardig exemplaar: als de techniek in orde is, dan is de vraagprijs bepaald niet irreeel.
De 740 was redelijk netjes, geen plaatje. Lak is een beetje verkrijt, maar dat kon met een poetsbeurt wel weer opknappen. Beetje verfrommelde spatbordrand linksvoor (niet ernstig) en een lelijk weggewerkte antenne-plek in het dak middenop, waar ook wat beginnende roest zat. Verder gewoon een nette, strakke auto van buiten.
De onderkant was heel behoorlijk: geen gaten of serieuze roestplekken gevonden. Wel had de voorste rechter kriksteun een flinke opdoffer gehad: die was krom. Natuurlijk zou een geinteresseerde de wagen nog eens grondig moeten bekijken: ik heb nu alleen vluchtig gekeken.
Het interieur is redelijk: stoelen zijn netjes, blauwe stof. Een paar schroefgaten in de middenconsole/dashboard, en het dashboardkastje zat dicht met een papiertje ertussen: zal wel kapot zijn. Beide kaartenvakken in de portieren kapot. Hemeltje vergeten te bekijken, maar hing niet opvallend.
Verder een heel kale uitvoering: dit is de absolute basisversie: slingerraampjes, rondom en zo. Op het kaartje stond een motorinhoud van 2000cc, of dat klopt betwijfel ik, maar een tweeliter automaat zou vast geen snelheidsmonster zijn.
Al met al geen onaardig exemplaar: als de techniek in orde is, dan is de vraagprijs bepaald niet irreeel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2008 14:05 #1201610
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Ha Willem,
Bedankt kerel, je hebt me denk ik een ritje bespaard. Er zitten wat mij betreft toch te veel mitsen en maaren aan deze auto. Ik laat hem gewoon lekker staan.
Groeten, Koen
Bedankt kerel, je hebt me denk ik een ritje bespaard. Er zitten wat mij betreft toch te veel mitsen en maaren aan deze auto. Ik laat hem gewoon lekker staan.
Groeten, Koen
Moderators: Jerry Stam