De 100 Volvisten zeggen.... (?)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 21:06 #1065306 door V700 register
De 100 Volvisten zeggen.... (?) is gemaakt door V700 register
Volvisten,
Kent iemand deze witte 740? Wat vinden jullie van de aanbieding?
<a href=" link.marktplaats.nl/163386727 "> link.marktplaats.nl/163386727
Of ik knap de mijne op, of ik zoek een een eenvoudig, maar wel mooi model 740.....
Groeten, Koen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 21:14 #1201073 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De 100 Volvisten zeggen.... (?)
........neh neh.
Ik weet niet, maar vooral dat enorme bord met dat er videobewaking op zit, geeft me een vreemd voorgevoel.Ik ken 1 ander bedrijf die dat heeft en daar zou ik zelf geen auto van kado willen krijgen.
Verkapte reclame voor vuurwerkverkoop, een nieuwe UITLAAD (tuurlijk) en alleen werken op afspraak met een hele rits uitroeptekens,......als garagebedrijf? Ik weet niet. 
Maar ik kan me vergissen. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 21:19 #1201077 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mmm
het is zo'n klein krabbelaartje dat het zout niet in de pap verdient.
 maar het zegt niet zo veel over de auto. Behalve dat het niet gauw een toppertje zal zijn.
Maar ga gewoon lekker kijken.
en anders koop je de lada toch die er staat? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 21:24 #1201079 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alternatief
Kijk anders eens <a href=" link.marktplaats.nl/165598605 " target="_blank">bij deze, is ook niet zo prijzig: 850 Euro.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 22:31 #1201095 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto's zeggen meer....
Op de foto vind ik hem er mooi uitzien. Maar dat zegt niet altijd alles. Bij deze oudere modellen is het toch wel raadzaam om hem even op de brug te zetten i.v.m.roest aan de bodem.
Hij is wel mooi met die verchroomde wieldoppen. Die zie je steeds minder. Verder is zo'n uitvoering langzamerhand wel apart. De meeste zoeken juist naar veel knopjes en pk's zodat de oer 740 sedan zoals er vroeger natuurlijk zat verkocht zijn steeds schaarser wordt.
Overigens ik lees vaak kritiek op de aanbieders, maar of iemand goed ABN kan lezen en schrijven heeft niet altijd invloed op hoe eerlijk hij is of hoe goed zijn auto's zijn. Er zitten inderdaad zat slechte tussen, maar dat kunnen ook zomaar lui zijn met nette pakken en grote showrooms. Dus als die auto je aanstaat zul je er toch heen moeten. Over de prijs: Tsja als hij echt gaaf en goed is met een Apk zou ik er niet zo'n moeite mee hebben, maar je moet ook maar zien hoe vast die prijs is als je er bent en je laat 700euro zien.
Succes, Bert 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 22:36 #1201097 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Opknappen
Hallo Koen

Koen.Sieben schreef : Of ik knap de mijne op ...

Als ik je avatar zo zie, zeg ik, knap die op.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 22:40 #1201099 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toelichting?

gbomer schreef : Overigens ik lees vaak kritiek op de aanbieders, maar of iemand goed ABN kan lezen en schrijven heeft niet altijd invloed op hoe eerlijk hij is of hoe goed zijn auto's zijn. Er zitten inderdaad zat slechte tussen, maar dat kunnen ook zomaar lui zijn met nette pakken en grote showrooms. Dus als die auto je aanstaat zul je er toch heen moeten. Over de prijs: Tsja als hij echt gaaf en goed is met een Apk zou ik er niet zo'n moeite mee hebben, maar je moet ook maar zien hoe vast die prijs is als je er bent en je laat 700euro zien.

Ik oordeel ook niet over het feit dat ie geen nederlands kan schrijven, iedereen maakt wel eens fouten, ik ook.Ik vind alleen dat het samenstel van de spelfouten, het bord, de manier van communiceren, mij niet zou lokken als koper.
Ik wilde geen discussie starten hierover, alleen mijn gevoel weergeven. Voor een degelijk oordeel zul je inderdaad moeten gaan kijken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 22:42 #1201100 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Videobewaking
Die videobewaking zegt natuurlijk niets. Kan ook voor hele bedrijventerrein gelden. En dat die gast volgens afspraak werkt zegt natuurlijk ook niets over de kwaliteit van de auto. Gewoon gaan kijken lijkt mij ..
Groet,
Jan-Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2008 23:45 #1201111 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wit is mooi!
Wat ik op de fotos zie wat niet klopt:
Afdekplaatje sleepoog voorbumper ontbreekt.
Antenne is afgebroken
Sierstrip bestuurderskant lijkt niet helmaal goed te zitten
Wieldoppen zijn mooi maar houden tevens in dat er 14 inch velgen onder zitten, persoonlijk vindt ik 15 inch mooier.
Knipperlichten zien er mat uit

Maar goed, ik mag niet echt gaan gillen want na een aanschafprijs van 1350 euri zit ik inmiddels met mijn witte gl bj 1988 al op ruim 5500 euri totaalinvestering en nu wil ik nog een werkende airco en toch wel wat lichtmetaal, moet er ook nog een deukje weggewerkt worden en heb ik nog hier en daar wat steenslagputjes. Maaarrrr roest heb ik NIET

succes met je beslissing, als het technische gedeelte in orde is en het plaatwerk mooi zou ik er voor gaan !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2008 21:44 #1201203 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi ja
Ik heb ook eens 5 jaar in een witte auto gereden. Afgezien van het snel vuil worden zag hij er erg mooi uit.
YG-95-LR heet dat ding.
Zoek dat maar eens op bij de RDW ...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC