60 LED-Staaflamp op herhaling
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2008 16:23 #1200611
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Ook al
Ook ik heb er één gehaald. Ziet er goed uit, deze lamp.
Dank voor de tip, Mathy.
Dank voor de tip, Mathy.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2008 18:19 #1200625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Twee.
Enwel de laatste twee uit de Kruitvaten van Oss en Den Bosch.......loopt hard, dat spul.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2008 23:46 #1200670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hebbes...........
Ja...... ik heb er ook één van de twee die er nog lagen gekocht. En inderdaad opgeladen en al. In de haast gekocht en wat me thuis opviel is dat er op de beschrijving staat 230V oplader en 12V oplader (aanstekerplug). De netspanningsoplader zat in de verpakking, maar de 12V oplader of snoertje niet. Heb ik een incompleet exemplaar of zie ik iets over het hoofd
Groet, Hans lidnr 54
Groet, Hans lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2008 23:50 #1200673
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee.
Je ziet niets over het hoofd, je hebt een incompleet exemplaar, als je uit de verpakking een adapter, de lamp en een stuk karton haalde, en dus niet een buisje met rode dop, met opgevouwen snoertje (de autoadapter).
Dat ding stelt trouwens niets voor. Het is dus gewoon een adapterplug (van een oude nokia-lader of zo, maar dus dan wel zonder electronica erin) en een plug om hem aan te sluiten. Ik verwacht namelijk dat de laatste, die je hebt laten liggen, dus morgen verkocht zal zijn.
Dat ding stelt trouwens niets voor. Het is dus gewoon een adapterplug (van een oude nokia-lader of zo, maar dus dan wel zonder electronica erin) en een plug om hem aan te sluiten. Ik verwacht namelijk dat de laatste, die je hebt laten liggen, dus morgen verkocht zal zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2008 23:58 #1200674
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer.........
Ha Bas,
Dus te haastig geweest, niet goed gekeken! Morgen vroeg weg en laat thuis, dus niet eerder dan zaterdag bij het Kruidvat.
Nou ja indien uitverkocht geen man overboord ik frutsel wel wat in elkaar. Ik zal hem vaker aan het net hangen , dan in mijn auto opladen, denk ik.
Groet,
Hans, lidnr 54
Dus te haastig geweest, niet goed gekeken! Morgen vroeg weg en laat thuis, dus niet eerder dan zaterdag bij het Kruidvat.
Nou ja indien uitverkocht geen man overboord ik frutsel wel wat in elkaar. Ik zal hem vaker aan het net hangen , dan in mijn auto opladen, denk ik.
Groet,
Hans, lidnr 54
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2008 03:22 #1200676
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Export
Mijn exemplaar is van de Lidl (een maandje of twee in het bezit), maar degene die nu op tafel ligt is bedoeld voor export naar Belgie.
Vandaag lagen er in Steenbergen nog een aantal van die dingen in de winkel.
Vandaag lagen er in Steenbergen nog een aantal van die dingen in de winkel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2008 07:15 #1200677
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zonder plug.
Je hebt trouwens helemaal geen aanstekerplug nodig, bedacht ik me later, want je kunt natuurlijk gewoon een stekertje gebruiken en de draadjes aan de prik van je trekhaak hangen, dan ben je er ook. (wel even op de polaritiet letten!)jwvoostveen schreef : Nou ja indien uitverkocht geen man overboord ik frutsel wel wat in elkaar. Ik zal hem vaker aan het net hangen , dan in mijn auto opladen, denk ik.
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2008 08:20 #1200680
door Hedwig Lambrechts (GAST)
Beantwoord door Hedwig Lambrechts (GAST) in topic Import
Moderators: Jerry Stam