60 LED-Staaflamp op herhaling
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In de folder van het Kruidvat (die die je in je brievenbus vindt, niet die die op de site staat. Want die is nog van deze week) wordt vermeld, dat van dinsdag 13 mei t/m zaterdag 17 mei de staaflamp in de aanbieding is. Ook weer met 60 LED's, lichtnetadaptor en 12V kabel voor de sigarenaansteker. Enige verschil dat ik zo kan vinden (als ik naar de folder kijk) is het 61ste LEDtje (oplaadLEDtje?) nu rood is i.p.v. wit/kleurloos. En de prijs is anders. Nu kost ie nog maar 14,99 euro.
Let wel op: Deze keer staat ie te koop bij het Kruidvat en niet zoals de vorige keer bij de Lidl.
Er direct boven staat overigens een externe harde schijf van 1TB van Western Digital. Voor 169,99 Euro. Misschien ga ik daarvoor wel naar het Kruidvat, want ik heb al twee van deze staaflampen.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inmiddeels staat de folder met de lamp online, op <a href=" www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/d...ataid=13010000018152 " target="_blank">deze pagina halvewege rechts is ie terug te vinden.Mathy schreef : In de folder van het Kruidvat (die die je in je brievenbus vindt, niet die die op de site staat. Want die is nog van deze week) wordt vermeld, dat van dinsdag 13 mei t/m zaterdag 17 mei de staaflamp in de aanbieding is.
btw: Die harddisk van 1 TB is leuk, maar je kunt hem dus niet in een netwerkje hangen, behalve aan USB-routers.Dat zou voor mij de overweging zijn hem te laten liggen. Met netwerkaansluiting is ie namelijk ook beschikbaar (van buitenaf) als alle PC's in huis (ook de Mac's) uit staan, wel zo handig.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als mijn computer niet aanstaat, hoeft niemand op mijn harde schijf. Ook niet van buiten af. Liever niet zelfs.Baseman schreef : Met netwerkaansluiting is ie namelijk ook beschikbaar (van buitenaf) als alle PC's in huis (ook de Mac's) uit staan, wel zo handig.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy, bedankt voor de tip!
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt me een handig ding, voor achter in de kofferbak.
- V700 register
- Nieuw lid
-
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor de tip Mathy!