Badge 960 3.0
- V700 register
- Nieuw lid
-
willen twee leden die een originele NL V90 3.0 204pk hebben, zo vriendelijk zijn een detailfoto te maken van deze achterkant, liefst met mm gemeten vanaf de rechter zijkant en onderkantEric Bakker schreef :
Nee (ik heb veel types bekeken in Vadis), maar voor de 740 staat er niets en bij de 940/960/V90 staat allemaal deze zelfde afbeelding.mbroeren schreef :
heb je ook zo'n mooi plaatje voor de V90?Eric Bakker schreef : Bij de 960 geeft VADIS dit (met dank aan budo voor de tip):
Overigens kan ik me voorstellen waarom 24v niet op een V90 staat. Dit wordt ook niet meer vermeld op de ander V-modellen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zal het maar verklappen dan.achnaton schreef : Beste Volvovrienden,
)
Hoe het hoort weet ik ook niet.
Het vermoeden van huisvlijt achteraf wordt, althans bij mij, versterkt omdat bij Bor de lettertypen 960 en 3.0 en 24V niet overeen lijken te komen.
Het lettertype dat bij Bor 3.0 en 24v aangeeft lijkt meer te passen bij het lettertype dat bij Frits 960 aangeeft.......(wat moet je nog geloven; is het een 3 liter? Is het 24v? Is het wel een 960? Is het eigenlijk wel een Volvo
Voer voor een nieuwe academische discussie; zijn de aanduidingen 3.0 en 24v voor de 960 in verschillende lettertypen aangeboden? (voor het oude en het nieuwe type?)
Hoe dan ook, allebei mooie auto's, die van Eric zelfs de allermooiste in 2007........
Het is een 960 cc diesel motor wat onder de kap ligt
Dus 960 klopt nog wel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Reina is een type 1 toch? Dus dan hoort 3.0 ook niet op de klep.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Daar is ook iets voor te zeggen. Het is ook lange tijd bon ton geweest om op je BMW en Mercedes geen enkele typeaanduiding te plakken. Dat voorkwam in de zeventiger/tachtiger jaren enigszins dat je erop werd aangekeken dat je een bovenmodale auto reed, of dat men bijvoorbeeld in Amsterdam bij het langsrijden op je auto spuugde, of erger, er tegen trapten al ze langsfietsten.nvliet schreef : Kijk daar hou ik van, geen overbodige info
Nu leven we weer in een tijd dat de maat van je SUV een geaccepteerde reflectie van je Ego is, dus een paar lettertjes zijn relatief onschuldig.
Overigens, Co, ik mis je auto nog in het autoregister hier...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Type II zelfs geen 960 als badge. Gewoon "Volvo" en dat is eigenlijk genoeg.vilvi745turbo schreef : Voor het type 1 960 hoort alleen het logo 960 op de kont alle toevoegingen horen bij een type 2 van na '94
Reina is een type 1 toch? Dus dan hoort 3.0 ook niet op de klep.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten, Co.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Makkelijk:nvliet schreef : Er staan wel meer auto's van mij niet in het register, ik ben niet zo 'n admie mens, dat ik ze heb is voldoende, maar als ik eerlijk ben denk ik gewoon nooit aan dat soort dingen, en ik heb ook geen idee hoe ik ze er in moet zetten.
linkermenu -> Maak een... Auto registratie.
Het kan ook leuk zijn je auto's zo aan de overige leden inzichtelijk te maken .
Opzoeken doe je natuurlijk bij:
linkermenu -> Auto register.
Je kan dan ook (als je niet alles wilt zien) een filter leggen over de verschillende kolommen.