Badge 960 3.0
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn duitse V90 met 204pk heeft alleen V90 3.0 achterop.mbroeren schreef : Volgens mij heb je twee varianten van de V90: eentje mét 3.0 en eentje zonder 3.0 waarbij de laatste de 180 pk versie is. De 3.0 met daarchter de toevoeging 24v heb ik nog nooit gezien op een V90. Of is dit weer iets Duits?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nederlandse 960 heeft ook niets rechts. Links wel Volvo. En ik vind het wel mooi zo.
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe het hoort weet ik ook niet.
Het vermoeden van huisvlijt achteraf wordt, althans bij mij, versterkt omdat bij Bor de lettertypen 960 en 3.0 en 24V niet overeen lijken te komen.
Het lettertype dat bij Bor 3.0 en 24v aangeeft lijkt meer te passen bij het lettertype dat bij Frits 960 aangeeft.......(wat moet je nog geloven; is het een 3 liter? Is het 24v? Is het wel een 960? Is het eigenlijk wel een Volvo )
Voer voor een nieuwe academische discussie; zijn de aanduidingen 3.0 en 24v voor de 960 in verschillende lettertypen aangeboden? (voor het oude en het nieuwe type?)
Hoe dan ook, allebei mooie auto's, die van Eric zelfs de allermooiste in 2007........
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb je ook zo'n mooi plaatje voor de V90?Eric Bakker schreef : Bij de 960 geeft VADIS dit (met dank aan budo voor de tip):
24V heb ik overigens nog nooit op een V90 gezien en ik heb ook nog nooit een V90 zonder 3.0 gezien van 204pk
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Nee (ik heb veel types bekeken in Vadis), maar voor de 740 staat er niets en bij de 940/960/V90 staat allemaal deze zelfde afbeelding.mbroeren schreef :
heb je ook zo'n mooi plaatje voor de V90?Eric Bakker schreef : Bij de 960 geeft VADIS dit (met dank aan budo voor de tip):
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat had ik niet verwacht van zo'n beschaafd lid als jij. Dan kan ik je Amy Groskamp-Ten have van harte aanbevelen .achnaton schreef : Hoe het hoort weet ik ook niet.
Dat is inderdaad heel scherp opgemerkt, het was mij niet eerder opgevallen. Bij Type II hebben ze kennelijk de letters 960 ietsje schuin gezet.achnaton schreef : Het lettertype dat bij Bor 3.0 en 24v aangeeft lijkt meer te passen bij het lettertype dat bij Frits 960 aangeeft
- V700 register
- Nieuw lid
-
Amy haar boek (Hoe het hoort) heb ik staan, had het geraadpleegt, echter op het gebied van belettering op de Volvo 960 laat Amy ons in de steek en mij dus stuurloos........Eric Bakker schreef : Dat had ik niet verwacht van zo'n beschaafd lid als jij. Dan kan ik je Amy Groskamp-Ten Have van harte aanbevelen
.