Volvo 740 VAN gezocht,wie weet er één

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-05-2008 15:22 #1199466 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Valt eigenlijk best mee
Hallo Volvisti
Het gewicht valt me heel erg mee, 1.593 kg volgens de RDW.  Dus ook als ie z'n grijs-kenteken-status verliest (particuliere eigenaren kunnen geen grijs kenteken meer krijgen als ik me niet heel erg vergis) is ie best te betalen.  Bij een toegestane maximale massa van 2250 kg, mag je dan nog 657 kg aan bagage meenemen.  En bij een laadruimte van 240 x 150 cm kun je er ook makkelijk met z'n tweetjes in liggen.  Al zou ik dan wel wat doen aan de doorkijk. 
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2008 02:35 #1199973 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is toch wat anders geworden........
Na een flinke tijd zoeken kon ik toch geen 740 VAN tijdig vinden helaas.
Inmiddels heb ik een leuke en mooie 940 GL 2.3 Estate uit '93 met weinig kilometers gescoord.
Ik ben toch wel blij met deze auto ook al is het geen 740,had er diverse bekeken maar alles wat ik zag was in bedroefende staat dus geen optie.
Het verbaasde mij dat de 740 inmiddels goedkoper is dan de 940 op de markt. Na een beetje speurwerk op het net vond ik een leuke donkerblauwe( marine uniblauw 604) 945 in best een goede staat alzijn er nog wel diverse verbeterpunten aan de auto maar die ga ik binnenkort aanpakken en ik ben van plan om de auto enigszins op te leuken.
FF wat data:

Volvo 940 GL 2.3 Estate
bouwjaar 1993
kleur marine uniblauw 604 met blauw tricotpluche bekleding
kilometerstand: 231.000 km op benzine
Opties: el.ramen/trekhaak/bagagerolhoes met hoedenplank/honden-bagagerek/elektr.schuif-kanteldak/.....
Alle boekjes zijn ook nog bij de auto en er zit nog 10 maanden APK op de auto.

Binnenkort zal ik eens wat foto's maken en een lijstje met werkzaamheden compleet maken,dus wordt vervolgd 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC