Volvo 740 VAN gezocht,wie weet er één
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tussen 1986 en 1988 heeft Volvo Nederland een Volvo 740 Wagon zoals hij officieel heette in het leveringsprogramma gehad welke een grijs kenteken versie van de Volvo 740 was. Dit model zoek ik dus.
Ik weet niet hoeveel er van verkocht zijn in Nederland en hoeveel er uberhaupt van gebouwd zijn,iemand enig idee.
Andere vraag is of er van dit model ook documentatie bestaat
Nu heb ik deze oproep al geplaatst bij auto's gezocht maar ben erg benieuwd of er ook meer info over deze modellen bestaan.
Wie weet er één te koop te staan? Op internet kan ik ze niet vinden dus misschien dat hier iemand is die er één weet te staan.
De staat is minder belangrijk en of het benzine/gas of diesel is maakt ook niet uit.
Het mag ook een opknapper zijn,dus alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals deze: <a href=" www.2dehands.be/volvo-740-turbo-lichte-v...;qq=740&start=20 "> www.2dehands.be/volvo-740-turbo-lichte-v...;qq=740&start=20
Staat al een tijdje te koop. Denk dat het met de prijs te maken heeft.
Groeten, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten, Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze witte Turbo staat volgens mijn weten al zeker meer dan een jaar te koop voor dit fijne prijsje. Dat is buiten mijn budget en eerlijk gedacht denk ik dat de auto zo niet in NL op grijs kenteken kan krijgen.
Een lijkenbak is niet wat ik in gedachte heb en daar kan ik niet bij mijn cliëntele mee aan komen..........
de optie van Jan de Boer vindt ik een onderzoekje waard. Waar zit hij ook al weer? Iemand een telefoonnummer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Owwww. Een echte Pollmann zo te zien. Maar goed dat bruintje dat niet kan trekken op het moment.Hans L schreef : Is <a href=" link.marktplaats.nl/163489450 " target="_blank">dit niet wat?
De verkoper is alleen niet helemaal realistisch volgens mij. Want je krijgt er misschien nog wel een bank (of twee) in, maar hoe krijg je je passagiers op de achterbank?
Ik ben benieuwd of de tank onder de laadvloer ligt en hoe groot ie is.
Op foto nummer 5 (van links) lijkt er een knopje met witte cirkel aan de zijkant van het dashboardkastje te zitten. Aan de kant dus, waar normaal de rechterdeur "tegenaan" zit. Wat zou dat zijn?
Groetjes
Mathy (die er wel een handbak in zou willen hebben)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat je daarmee de halve zijportieren opent.Mathy schreef : Op foto nummer 5 (van links) lijkt er een knopje met witte cirkel aan de zijkant van het dashboardkastje te zitten. Aan de kant dus, waar normaal de rechterdeur "tegenaan" zit. Wat zou dat zijn?
Groetjes
Mathy (die er wel een handbak in zou willen hebben)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is Jan sinds kort ook lid van onze club geworden en zou je hem dus gewoon in de ledenlijst moeten kunnen vinden, zoniet het adres is de Wuiver in NoordScharwoude, kan je hem zo opzoeken in het telefoonboek of op internet.

Groeten, Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-