Avondje schilderen H&M loods
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat mij betreft komend weekend. Vrijdagavond, of zaterdagmiddag tweede helft?Miquelangelo1969 schreef : Als er iemand is die ze kan monteren, lever ik ze één op één voor mijn netto inkoop prijs.
Ik wil en kan ze wel monteren, lijkt me ook wel leuk om eens wat mensen te leren kennen van de vereniging... zeg maar waar en wanneer, dan kijk ik even of ik kan!
Gulle Groet...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik hoor het wel....

Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sleuteldag Hooftman.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Gulle Groet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanmiddag heb ik het juiste relais op de juiste plaats geprikt. Dus de zwarte eruit, pootje afgeknipt en de gele regelbare interval-relais erin. Alles werkt perfect! Ik las inmiddels dat Hein deze vergissing ook had gemaakt, het overkomt de besten dus, zullen we maar zeggen.Paul schreef : even wat tijd en hop naar de loods. Was erg gezellig en wat blijkt, het verkeerde relais vervangen. Was er aantrekkelijk om geel voor geel te vervangen. Na veel gepiel krijg Siebren de relais er weer in. Gaat in een 960/S/V90 toch iets makelijker.
Goed nieuws dat het verkeerd is gegaan, hebben we een legetieme reden om weer eens te gaan, ha,ha
Dus geen direct argument meer om naar de loods te gaan Paul, maar er zijn er nog legio over, toch?
Dit weekend vertrek ik voor een korte vakantie naar Berlijn, dus voor mij duurt het nog even.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fijne vakantie! En ja, er komen nog momenten genoeg voor een bezoekje aan de loods.