Hij staat voor de deur: 940 Turbo I.C. Estate automaat op gas: vol-leder, ECC en CC, helemaal af.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik hoor van zoveel kanten dat het stuurhuis vervangen is/moet worden (en nu ook mijn eigen ervaring intussen), dat we volgens mij de aankooptips moeten aanpassen en erbij zetten dat na ongeveer 13-18 jaar (?) meestal het stuurhuis en/of pomp vervangen/gereviseerd moet worden. Of staat er een aantal kilometers voor?Baseman schreef : In de tussentijd is vervangen:Gaskop, stuurhuis, stuurpomp, distributieriem (405dkms) remblokken (425dmks)
Wat is mening hierover van de andere lezers?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat klopt, dat is ie ook, tot aan 425dmks, december 2007, laatste bezoek aan de dealer was de keuring, zonder opmerkingen, goedgekeurd tot januari 2009. Dat de auto in onderhoud moet zijn, voor Volvo assistance, is de voorwaarde, dus zal het denk ik eind februari 2009 aflopen, wat mij betreft.Michael Oud schreef : Dat er nog Volvo assitance op zit betekend volgens mij dat hij altijd bij de dealer in onderhoud is geweest toch?
Dat denk ik wel, ik moet die persoon alleen nog even berichten.U bent wat mij betreft de eerst wachtende.Michael Oud schreef : Vraagje, die cruise control die je uit gaat bouwen, heb je daar al iemand voor? Als koper zegmaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoor wel of de ander de cc van jou zou willen over nemen. En zeg maar je hoor. Ben nog aan het na-puberen
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veel plezier ermee.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb een klepje met een puntje geheel intact.
als jij een middenarmsteun hebt met het puntje er aan krijge je mijn midden armsteun en het klepje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je bedoeld die uit de achterbank komt?Moet ik nog effe over nadenken.Jan-Geert schreef : wat wil je voor die middenarmsteun hebben en is die van zwart leer?
Ik zal binnenkort eens een verzamelpagina maken, met alle spullies die ik over hou.Later meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het over een middenarmsteun uit de achterbank, niet die van de middenconsole vóór.Jeroen schreef : ik heb een klepje met een puntje geheel intact. als jij een middenarmsteun hebt met het puntje er aan krijge je mijn midden armsteun en het klepje.
Wat ik nog wel zoek, is een los klepje, met palletje, maar niet ter ruiling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Prachtig dat wij gewoon met een gerust hart een auto kunnen kopen met 300.000 + kilometer op de klok. Voor velen is een auto met een dergelijke kilometerstand absoluut geen optie.