Hij staat voor de deur: 940 Turbo I.C. Estate automaat op gas: vol-leder, ECC en CC, helemaal af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
He Jeroen, niets te doen zeker......Jeroen schreef :
Wilt u uw onwelvoegelijke taalgebruik inperken en geen lelijke woorden gebruiken!960 estate 1996 schreef : natuurlijk ook een mooie caravan.
uw moderator
caravans moeten helaas op een ander forum
Mooi? en Hobby? dat kan niet lelijk en straf bedoel je
maar gelukkig heeft bas zijn verstand op tijd gevonden.
Hier nog een paar voorbeelden van hoe fijn een caravan kan zijn:
Als boot...
Australische caravan
als vlieger
Cabrio caravan
leuk man!
en die assholes zetten de hele weg vast.
bootje
O ja en dan sta je, hebben de buren een BABY!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Truth hurts Hans?Hans L schreef :
He Jeroen, niets te doen zeker......Jeroen schreef :
Wilt u uw onwelvoegelijke taalgebruik inperken en geen lelijke woorden gebruiken!960 estate 1996 schreef : natuurlijk ook een mooie caravan.
uw moderator
caravans moeten helaas op een ander forum
Mooi? en Hobby? dat kan niet lelijk en straf bedoel je
maar gelukkig heeft bas zijn verstand op tijd gevonden.
Hier nog een paar voorbeelden van hoe fijn een caravan kan zijn:
Als boot...
Australische caravan
als vlieger
Cabrio caravan
leuk man!
en die assholes zetten de hele weg vast.
bootje
O ja en dan sta je, hebben de buren een BABY!
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Is deze compleet met sensor, of alleen de meter?Baseman schreef :
- buitentemperatuurmeter verwijderen uit de teller (blijft over)
Om nog onduidelijke redenen heeft Reina geen buitentemp in het dashboard, maar ik heb niet gecontroleerd of de bedrading en sensor er wel zitten. Als je de jouwe kwijt wilt (mits 100%) heb ik wel belangstelling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uiteraard is ie compleet en uiteraard zit de sensor erbij.Hij moet er nog wel uit, dus hoop dat de kabel in goede orde mee komt.Het is er een met een rode LED en zonder ijskristalletje.Eric Bakker schreef : Is deze compleet met sensor, of alleen de meter? Om nog onduidelijke redenen heeft Reina geen buitentemp in het dashboard, maar ik heb niet gecontroleerd of de bedrading en sensor er wel zitten. Als je de jouwe kwijt wilt (mits 100%) heb ik wel belangstelling.
Overigens heb ik er ook nog een liggen, met ijskristalletje, met oranje LED, met sensor, maar daar heb ik de kabelboom niet van, de stekker zitten er wel gewoon aan.
Morgen weet ik (en jij ook) meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : In ieder geval de eerste maand dat ik hem heb, maar een B230FK is met een T in het chassisnummer geen probleem, de vraag is alleen of het met 25 euro of met 500 euro bekeken is. Nog steeds blijft het dan een mooie koop.
kan dat dan ? voor 25 euri (kosten nieuw bewijs ?) over naar G3 ? heb er zelf nog nooit van gehoord. ik ben dan wel benieuwd naar jouw LPE nummer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ook, het scheelt nogal namelijk.henk 940LPT schreef : ik ben dan wel benieuwd naar jouw LPE nummer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yes!
De onderhoudshistorie heeft de vorige eigenaar even opgeduikeld en is werkelijk prima.Het serviceboekje is afgestempeld tot 247874 kms, de rekeningen beginnen bij 343681 kms.
In de tussentijd is vervangen:Gaskop, stuurhuis, stuurpomp, distributieriem (405dkms) remblokken (425dmks) , alles door Hooftman in Schoonhoven.
Iets mis?Jawel, de lampjes zoals boven al genoemd en daarbij (potverdrie) het lampje van de buitentemperatuurmeter.....
Verder niets, tot nu toe, NIETS!
Heerlijk, op naar de 5 ton.
Nieuwere foto's volgen later.Voorlopig even de deurpanelen omzetten, want ja, het blijft een 9-serie met rimpels en de lampjes vervangen.
Mijn weekend kan niet meer stuk, anderhalf jaar op gewacht.........
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
En hoe zit het nu met die bak?
Groeten.Hedwig
hlambrechts schreef : Proficiat met deze aanwinst als je er nog zo eentje tegenkomt mag je het me altijd zeggen.Mijn vrouw is er helemaal weg van, prachtig.
Groeten.Hedwig
Btw er zou een AW71L moeten onderhangen en het is dan niet PRND123 maar PRND21.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goed, het is een PRND21, dus u heeft het wederom bij het rechte eind, u gaat door voor de voetreis naar Rome op eigen kosten...hlambrechts schreef : En hoe zit het nu met die bak?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vraagje, die cruise control die je uit gaat bouwen, heb je daar al iemand voor? Als koper zegmaar