van Hemert verkoopt zijn bedrijf
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2008 10:56 #1195458
door Willem Veneboer
Als Bas wat ondersteuning nodig heeft, kan ik altijd wat hand en span diensten verrichten. Hij weet me te vinden.
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Kan wel ondersteunen
Hej Mark,MSuidgeest schreef : Maar dan wordt de regio-coordinator wel oneveredig belast.
Of wordt de regio dan gesplitst in 3 of 4 delen?
Als Bas wat ondersteuning nodig heeft, kan ik altijd wat hand en span diensten verrichten. Hij weet me te vinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 14:28 #1196625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jaarlijkse Volvo kennis wedstrijd, de uitslag
Ik had net Cor (achter de balie in Culemborg) aan de lijn.
Gisteren was de finale van de wedstrijd die Volvo Nederland ieder jaar heeft onder de medewerkers uit Nederland (1450 inschrijvingen)
Cor is derde geworden van de magazijnmanagers.
Nog leuker, Martin die zit daar ook achter de balie, is eerste geworden in de klasse "receptie adviseur" of wat zijn functie ook mag heten.
Eerste prijs een reis.
Naar Zweden!
Gisteren was de finale van de wedstrijd die Volvo Nederland ieder jaar heeft onder de medewerkers uit Nederland (1450 inschrijvingen)
Cor is derde geworden van de magazijnmanagers.
Nog leuker, Martin die zit daar ook achter de balie, is eerste geworden in de klasse "receptie adviseur" of wat zijn functie ook mag heten.
Eerste prijs een reis.
Naar Zweden!
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 18:12 #1196644
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic TOP
En dat is niet de eerste keer dat de mensen van van Hemert in de prijzen vallen. Jaren geleden heeft Jarco Stravers ( Gorinchem) in de top 3 gestaan van beste werkplaatschef's van Volvo dealers met ook een reis naar Zweden eraan vast.
Laten we hopen dat Scholten en Vos de mannen en vrouwen daar in ere houden zodat er voor ons klanten niets verandert. Want bij van Hemert gold wat mij betreft de slogan: "liever de dealer" en dat al meer dan 16 jaar.
Groeten, Jan
Laten we hopen dat Scholten en Vos de mannen en vrouwen daar in ere houden zodat er voor ons klanten niets verandert. Want bij van Hemert gold wat mij betreft de slogan: "liever de dealer" en dat al meer dan 16 jaar.
Groeten, Jan
Moderators: Jerry Stam