van Hemert verkoopt zijn bedrijf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 08:49 #1064387 door V700 register
van Hemert verkoopt zijn bedrijf is gemaakt door V700 register
<h1>Volvo Van Hemert verkoopt zijn bedrijf</h1>Volvo-dealerbedrijf Gebroeders Van Hemert (twee vestigingen) is vandaag verkocht. De vestiging in Culemborg is gekocht door Henk Scholten Volvo, de vestiging in Gorinchem door Autobedrijf Gebroeders Vos. Het bedrijf is in samenspraak met de importeur verdeeld. De reden van de verkoop is dat er binnen de familie Van Hemert geen opvolger beschikbaar was.Henk Scholten heeft al Volvo dealerbedrijven in Arnhem, Nijmegen, Ede en Tiel; Vos heeft vestigingen in Oss, Veghel en Zaltbommel.Bij de Gebroeders Van Hemert werken 21 medewerkers die allemaal overgaan naar Vos of Henk Scholten, het bedrijf verkocht vorig jaar in totaal 350 nieuwe en gebruikte auto’s.
citaat van AUTOMOTIVE on line 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 09:13 #1195097 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vos?
is een deel over naar Vos?
Ow jeej. dan hoop ik dat alles goed komt
Ook met onze sleuteldagen.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 10:34 #1195104 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Gorinchem
Als ik het zo lees, moeten we voor de sleuteldagen aankloppen bij Henk Scholten, niet bij Vos. Die dagen waren tenslotte in de vestiging in Gorinchem.
Ik hoop, dat deze dealer ondanks de overname het prettige bedrijf blijft dat ik de laatste sleuteldag (en bij een daaropvolgend bezoek)  heb leren kennen. Aan het personeel zal het in ieder geval niet liggen!

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 10:51 #1195108 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic tsja..

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Als ik het zo lees, moeten we voor de sleuteldagen aankloppen bij Henk Scholten, niet bij Vos. Die dagen waren tenslotte in de vestiging in Gorinchem.
Ik hoop, dat deze dealer ondanks de overname het prettige bedrijf blijft dat ik de laatste sleuteldag (en bij een daaropvolgend bezoek)  heb leren kennen. Aan het personeel zal het in ieder geval niet liggen!

Willem ik denk dat je last krijgt van hetzelfde als ik.
Je haspelt het dooreen, nog eens lezen. Missschien de posting aanpassen?Maar wat je schrijft over het onthaal kan ik meer dan 100% onderschrijven.
Groeten.Hedwig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 12:30 #1195117 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm
Henk Scholten is het dus voor mij (Culemborg).
We wachten af.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 19:08 #1195147 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Vos neemt v.Hemert Gorinchem over.
Voor de komende sleuteldag in Gorinchem zullen we afhankelijk zijn van de Vos groep. Gorinchem wordt nl. door Vos overgenomen. En Culemborg door Scholten.Ik wist dit al enige maanden, maar vond het niet juist om deze vertrouwelijke info naar buiten te brengen. Het is sinds vorige week definitief. Het jammere is dat er wel een opvolger was, maar door bepaalde omstandigheden is het helaas anders gelopen. Extra sneu is dat de jarenlange goede collega's van Gorinchem en Culemborg nu toch enigszins concurrenten worden.
Als de vertrouwde ploeg mensen in Gorinchem blijft, dan ben ik niet zo bang voor de toekomst. Dan blijft Gorinchem het fijne bedrijf waar ik al ruim 15 jaar klant ben met mijn complete wagenpark. Laten we er maar vertrouwen in hebben en blijkt het fout uit te pakken, nou ja, dan zien we wel verder. Maar het zou wel spijtig zijn als ik mijn favoriete sleuteladres kwijt zou raken, waar ik kind aan huis ben, waar ook met liefde aan mijn oldtimers wordt gewerkt ook al zijn ze gedeeltelijk van een ander merk, de koffie altijd klaar staat en waar ik wekelijks op donderdagavond op weg naar huis nog even een bakkie doe en gezellig over van alles en nog wat met de mensen daar zit te o.h-en en die in loop van de jaren vrienden van mij zijn geworden. Mijn eega heeft daar gelukkig alle begrip voor en zet mijn avondeten op donderdag dan maar in de magnetron.
De tijden veranderen en diezelfde tijd zal leren wat de gevolgen daar van zijn. Het is niet anders. 

Groeten, Jan. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2008 18:00 #1195246 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe kansen
Binnenkort zal ik eens kennis gaan maken met de nieuwe eigenaar voor Culemborg. Hoe triest het ook is als een bedrijf overgenomen wordt, kansen doen zich voor ons misschien voor wat betreft de regio Midden Oosten. Henk Scholten heeft in mijn regio nogal veel locaties. Misschien kan ik de nieuwe eigenaar er van overtuigen om sleuteldagen te organiseren, met wisselende locaties.
Wordt vervolgd.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 01:23 #1195434 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Mobilti centre De Jong
Is vlgs de wandelgangen ook verkocht aan Vos autobedrijven.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 10:07 #1195451 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic ERG groot
Dan wordt Vos wel een enorm bedrijf, zeg. En of dat het geheel ten goede komt? Dan kunnen we wellicht het hele jaar, verdeeld over Brabant en Zuid-Holland, sleuteldagen organiseren .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 10:51 #1195457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opzich niet slecht
Maar dan wordt de regio-coordinator wel oneveredig belast.
Of wordt de regio dan gesplitst in 3 of 4 delen? 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC