Wie kent de TP-11-JZ, volvo 760
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2008 00:23 #1194815
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic klopt
Dat is 'm , ben zelf ook erg benieuwt..........., nu niet iedereen aan het bieden slaan he! hahaha
gr. bouke
gr. bouke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2008 20:09 #1194919
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beetje off topic
maar hoe zit het nu met PRV6-en, B28(0)s en lpg ?
zijn alle B28(0)(e)'s PRV6-en ? en als het me goed bijstaat kan er één (of meerdere) type(s) niet zo goed op gas ivm backfires en verbuigen luchtmeter ? welke is dat dan ?
zijn alle B28(0)(e)'s PRV6-en ? en als het me goed bijstaat kan er één (of meerdere) type(s) niet zo goed op gas ivm backfires en verbuigen luchtmeter ? welke is dat dan ?
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2008 10:15 #1195102
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Jammer maar helaas.............,
Ik ben gisteren vol goede moed met een vriend wezen kijken en vervolgens de auto laten staan. Afgekeurd op de volgende punten:
- Begin van roestvorming rond het schuifdak
- Begin van roestvorming dorpels bij de achterwielen
- Een roestgat aan de binnenzijde van het voorspatbord (bij aanhechting op kokerbalk)
- Een hangend hemeltje
- Het blok liep op zich ok, maar stond stationair niet lekker stil. (kan ook zijn omdat de auto heel weinig gebruikt wordt, en had geen overdruk in carter)
- elektrisch raam links achter deed het niet
- Verder nog wat kleine dingetjes.
Wel was het leer ok, had ie een elektrische bestuurdersstoel, onderbouw (werkende) gasinstalatie (ringverdamper).
Op zich zag de wagen er heel ok uit en is er volgens mij met wat aandacht best wat van te maken (volgens mij ook wel de moeite waard). Het punt is dat ik al een auto heb waar ik naar harte lust aan kan lassen (164) en ik heb geen zin om er nog zo eentje bij te hebben. Nogmaals, het is een mooie uitvoering maar bereid je voor op las en knutselwerk.
Doe er uw voordeel mee.
Groetjes Bouke
- Begin van roestvorming rond het schuifdak
- Begin van roestvorming dorpels bij de achterwielen
- Een roestgat aan de binnenzijde van het voorspatbord (bij aanhechting op kokerbalk)
- Een hangend hemeltje
- Het blok liep op zich ok, maar stond stationair niet lekker stil. (kan ook zijn omdat de auto heel weinig gebruikt wordt, en had geen overdruk in carter)
- elektrisch raam links achter deed het niet
- Verder nog wat kleine dingetjes.
Wel was het leer ok, had ie een elektrische bestuurdersstoel, onderbouw (werkende) gasinstalatie (ringverdamper).
Op zich zag de wagen er heel ok uit en is er volgens mij met wat aandacht best wat van te maken (volgens mij ook wel de moeite waard). Het punt is dat ik al een auto heb waar ik naar harte lust aan kan lassen (164) en ik heb geen zin om er nog zo eentje bij te hebben. Nogmaals, het is een mooie uitvoering maar bereid je voor op las en knutselwerk.
Doe er uw voordeel mee.
Groetjes Bouke
Moderators: Jerry Stam