diverse vragen over mijn V90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die sensor zit tegen het dak tussen de schakelaars van de lampje. (een klein gaatje)henk 940LPT schreef : wat het ding voor je ecc doet. als je hem afdekt krijgt de ecc volgens het boekje verkeerde informatie.
ik kan me indenken dat de "zonnewarmtegever" (volgens boekje) deze informatie gebruikt bij het bepalen waar welke lucht uit moet komen als je de knop voor keuze ventilatieopeningen op auto hebt staan. <u>de temperatuursensor ergens anders</u> bepaalt temperatuur, de warmtegever bepaalt dan of er overal even warme lucht uit kan (bewolkt wer) of dat het fijn is extra koele lucht naar je hoofd te krijgen (bij felle zon).
anders moet je m afdekken en kijken wat er gebeurt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat doorzichtige lampje op de rechterluidspreker is de zonne-intensiteitsmeter: hoe meer zon, des te harder wordt er gekoeld.
En de rode is van het al-dan-niet-aanwezige alarm.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Paul schreef : is bij mij dus rood en behoord dus tot de ECC.
Is het dan bekend bij iemand waneer zo'n lampje dan gaat branden of is het goed dat het dus nooit brand.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Had eigenlijk gehoopt dat hier ook een CV opzat maar blijkbaar is het dus een lampje voor de sier?
bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
 henk 940LPT schreef :
 Bert N schreef : Moet de knop steeds helemaal indrukken en vast houden.
klopt, als je m helemaal naar beneden wilt zou eventjes kort drukken moeten volstaan, als je bijv. maar half open wilt, moet je langer vasthouden tot het raam op de gewenste staat (zo kun je dus inderdaad het raam ook helemaal open zetten)

als het niet zo werkt, is of het relais kapot of werkt de schakeling niet goed. werd bij mij beter na paar keer proberen.
Gisteren even uitgeprobeerd en ik moet inderdaad het knopje kort indrukken en dan gaat mijn raam helemaal naar beneden. Omhoog werkt door het knopje ingedrukt te houden tot raam dicht is.
Heeft iemand ook een idee waarom mijn rechterraam piept als het naar beneden gaat en ook beweegt dan de deurpaneel iets mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
of mischien loopt er aan de binnenkant van het paneel iets aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-